34 JE 685 plakalı 2004 lacivert fazerim calındı

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Geçmiş olsun, umarım en kısa zamanda bulunur.


Bunlar nasıl insanlar??? :pr::pr::pr:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
cok ğeçmiş olsun insanın o kadar zoruna ğidiyorki tarifsiz bir duygu bu
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
geçmiş olsun böyle haberler duyunca çok üzülüyorum ALLAH kimseye vermesin umarım bulunur
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
16
Kardeş Evlat Acısı Gibi Bir Duygu Bende Tattım, Biz Bulamadık Ama Polise Falanda Fazla Güvenme Bir Kuştepeyi Tara Bence Istanbullu Tanıdıklar Orada Yada Gebzede Dir Derler Motor Için Bence Bir Dene Kendi Imkanlarınla Koştur. Oturmakla Geri Gelmiyor. örnek Biziz.işte
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok üzüldüm valla geçmiş olsun kardeş yaaa valla nedir bu hırsızlık olayları ??? aslında motorumuza veya arabamızda bir gps izleme yada bi cep telefonu tarzı bişi saklamak lazım çalınmaya karşı iz bulmak için ... Ne bilim işte ???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah başka keder vermesin
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bence herkesin baqajına bir kağıt kalem muhafaza etmesi we her çalıntı ilanında plakaları o listeye eklemesi faydalı olabilir. Yolda denk qeldiğimiz motorun plakası ile eşleştirme yaparız. Kimbilir belki de çalınan motor önümüzde seyreden motordur...!!!
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
geçmiş olsun arkadaşım kazayla ..adana.mersin .antakya civarında olursa nseni haberdar ederim çünki bu bölgedeki tüm fazerleri biliyorum
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
61
geçmiş olsun bu adamlar immobilizer lı motorları da çalıyolarsa biz hiç motor almayalım yani naapcaz anlamadım motorumuzun yanında mı yatıp kalkcaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst