34 ff 4929 plakam düşmüş yardım rica!

Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
MERHABA

34 FF 4929 NOLU PLAKAM İSTANBULDAN ÇERKEZKÖYE GELİRKEN TAHMİNEN HADIMKÖY GİŞELERDEN SONRA DÜŞMÜŞ BULAN VEYA GÖREN VARSA
BANA ULAŞIRSA SEVİNİRİM. 0505 910 75 45 :salut:

BİRDE BULAMASSAK ÇIKARMAK İÇİN NELER YAPMAM GEREKİR BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLAR VARMI?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Trafik şube müdürlüğüne dilekçe..daha sonra söförler odasında yeni plaka işlemlevi vs...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
53
arkadaşım geçmiş olsun,
plakanın kayıp olduğunu karakola da bildirmen gerekiyor.plakanı başkası bulup kapkaç vs işler için de kullanabilir.
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
bi o eksikti zaten yatarız birkaç ay :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:30 PM ----------

hala kayıp :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst