- Katılım
- 28 Eyl 2016
- Mesajlar
- 213
- Konu Yazar
- #1
S.a.Dostlar ailevi sebeplerden ötürü otomobil kullanmam gerekiyor ve 33 yasinda bugün ilkkez ehliyet kursunda direksiyona gectim.Malum motosikletten bir deneyim var ancak ne direksiyona ne diger degiskenlere adapte olamadim.Acikcasi gerildim.Araci kaldirma noktasinda kavrama noktasini filan bulup kalkis yaptim ancak gaz pedali tamamen yok gibi cok hafif geldi,birkac kez donus yapaken toplayamadim ve hatta duz yolda direkyonu duz tutamadım.Stop ettirmeden durmayi beceriyorum debriyaj sagolsun ama iste ne bileyim sanki beceriksizmisim olmamis gibi geldi moralim düştü.
Bir moral verin su kardesinize, saygilar.
Bir moral verin su kardesinize, saygilar.