- Katılım
- 13 Ara 2004
- Mesajlar
- 13,918
Geçmiş olsun. Motorunuzu daha iyi korursunuz bundan sonra umarım.Herkese iyi geceler,
Arkadaşlar motorum bugün saat 14:00 civarı duyarlı bir vatandaşın ihbarı üzerine saklandığı inşaatta tek parça halinde ele geçirilmiştir.Saat 20:30 a kadar karakoldaki evrak işlemlerimi hallettim ve sağ salim motorumu teslim aldım, burda bana yardımcı olan ve yorum yapan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim.
İyi akşamlar sağlıcakla kalın...