33 AR 099 Plakalı Siyah Yamaha XT 125 R İskenderundan Çalınmıştır

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Herkese iyi geceler,
Arkadaşlar motorum bugün saat 14:00 civarı duyarlı bir vatandaşın ihbarı üzerine saklandığı inşaatta tek parça halinde ele geçirilmiştir.Saat 20:30 a kadar karakoldaki evrak işlemlerimi hallettim ve sağ salim motorumu teslim aldım, burda bana yardımcı olan ve yorum yapan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim.

İyi akşamlar sağlıcakla kalın...
Geçmiş olsun. Motorunuzu daha iyi korursunuz bundan sonra umarım.
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
10
Geçmiş olsun. Motorunuzu daha iyi korursunuz bundan sonra umarım.

Kesinlikle çok daha iyi korurum, zaten bugün gece en güvenli yer olan karakola bıraktım direksiyon kilidikırık, akşam saati kilit alıcak yer de bulamadım ben de karakolda kalmasının daha mantıklı olacağını düşündüm :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

Bulunduğuna sevindim. Nasıl olmuş biliyor musunuz ?

Hocam ben karakoldaki evrak işlerini falan halletmiştim zaten şikayettir şudur budur zaten aranıyordu motor, motorun normal şartlarda obırakıldığı yerde bulunmasına imkan yok ama saolsun etrafındaki binalardan birisi sanırım orda motor olduğunu ihbar etmiş polise, onlar gelip bakınca plaka olmadığı için şase ve motor numarasından benim olduğunu bulmuşlar, saolsun polis arkadaşlar beni aradı 2 civarı ben de gittim benim küheylan yatıyor orda,ben de aldım karakol evrak falan derken bir sürü iş işte 20:30 civarı ancak bitti işim ama dediğim gibi normal şartlarda bulunmasına imkanyok ihbar olmasa, bütün forumlara ve facebook sayfalarına yazmıştım belki oralardan bir arkadaş görüp ihbar etmiş olabilir.
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Herkese iyi geceler,
Arkadaşlar motorum bugün saat 14:00 civarı duyarlı bir vatandaşın ihbarı üzerine saklandığı inşaatta tek parça halinde ele geçirilmiştir.Saat 20:30 a kadar karakoldaki evrak işlemlerimi hallettim ve sağ salim motorumu teslim aldım, burda bana yardımcı olan ve yorum yapan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim.

İyi akşamlar sağlıcakla kalın...

Vayyy! Bulunduğuna çok sevindim :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun kardeşim...
daha dikkatli olursun artık, helal paraymış :)
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Sizin adınız sevindim Hocam. Hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
28 Ağu 2009
Mesajlar
886
kendi motorum bulunmuş kadar sevindim inanın...Allah tekrarını cümlemize göstermez inşallah...
 
Katılım
4 Haz 2012
Mesajlar
776
Herkese iyi geceler,
Arkadaşlar motorum bugün saat 14:00 civarı duyarlı bir vatandaşın ihbarı üzerine saklandığı inşaatta tek parça halinde ele geçirilmiştir.Saat 20:30 a kadar karakoldaki evrak işlemlerimi hallettim ve sağ salim motorumu teslim aldım, burda bana yardımcı olan ve yorum yapan bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim.

İyi akşamlar sağlıcakla kalın...
Hayırlı olsun çok sevindim inşallah forumda motoru çalınan diğer arkadaşların da motoru bulunur.:thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst