evet arkadaşlar süper bir piknikti her ne kadar sorun çıkartsada benim ufaklık erdoğan abim saolsun hallettik öncelikle bunun için herkese teşekkür ediyorum.
gelelim pikniğe ben kendi ailemle bir yere gittiğim zaman bu kadar eğlenemiyorum gerçekten bak bu gün o kadar çok mutlu oldumki dostlarımla birlikteyken anlatamam bir de sabah çıktık TV makinasından gerçi ben içeriye girmedim gece sabaha kadar dolaştım yeşilköyde sahilde bi şişe kırmızı çay içtim çıktım geldim kanal d nin oto parkına saaat 3 falandı 6 ya kadar arkadaşların çıkmasını bekledim sevdiklerimi gördüm ordan çıkışta çorba içmeye gidecektik akaltekeyle lak telefon
- baba naber
-ii bana senden
-nolsun be motor sustu çalışmıyo ikitelli yakınlarındayım
-ii tam neresindesin dünya dağıtımı geçince az ilerdeki arnavutköy yol ayrımının ordayım
-ok bekle geliyom
gittik baktık çalışcak gibi durmuyo
neyse çektik motoru beyoğluna evinin önüne getirdim bıraktım
o yüzden de çorbacıya gelemedim
sonra yanımda olan bir arkadaş vardı onlarda beyoğlunda oturuyo oray gittik yattım biraz uykusuzum piknikte uyumayim dedim ana bi yattım saat 12:13 soner abi arıyo nerdesin uyuyom arkadaştayım
gelmiyonmu gelmezmiyim ya 10 15 dk ya ordayım.
atladım motora bastım 14 dk sonra maslak BP deydim
çıktık yola gittik piknik alanına yedik içtik eğlendikk makaramızı yaptık motoru bozdum onu yaptık kısacası çok güzel bir gün geçirdik herşey mükemmeldi
çıktık dönüş yoluna belgrattan çıkışta kemerburgaz yoluna girdik o yollarda benim çocukluğum geçti her gördüğüm kamyonda aklıma babamla yaşadığımız anılarımız geldi duygulandım bayağı bir an dedim çekim sağa bi yere oturayım şurda gelen geçen kamyonları seyredeyim sonra dedim boşver abi bizim arkadaşlar yanlış anlar sorun çıktı falan zannederler hep beraber durmayalım yolda sakat olur diye vazgeçtim kendi kendime giderken gözlerim doldu tekrar yaşadım babamın acısını
şimdi bana herkes kızıyo neden yavaş gitmiyosun diye babam çok ağır giderdi yılların şöförü ömrü direksiyon başında bitmiş bir adam kimisi söylemek istemez babasının işini ben gurur duyarım babam kamyon şöförüydü demekten çünkü o bu dünyada tanıdığım en temiz kalpli en saf adamdı hani derler ya iyilerin ömrü uzun olmaz diye aynı o hesap işte
05.05.2001 taksim kazancı yokuşu freni boşalan kamyona sürücüsü sağ kapıdan binip aracı kontrol etmek isterken sol tarafından bir taksiye çarpınca inşaat kompresörüyle kamyon arasında sıkışıp can verdi.
ben şimdi niye hızlı gidiyorum biliyomusunuz, intikamımı belki bu şekilde alıyorum kendimce yollardan.....
ben şimdi neden yavaşlayamıyorum biliyomusunuz......bende bilmiyorum.........
bildiğim herşeyi babam öğretti bilmediklerimse hala benim........
bu gün o yollardan geçince hep aklıma bunlar geldi paylaşmak istedim
başınızı ağrıttığım için özürdilerim......................
:rendeer: