30 temmuz KEYİFLİ piknik

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Evet arkadaşlar bu tariha piknik için kendimi hazırladığım
Belgırat ormanında küçük bir pikniy yapmak istiyorum
gelmek isteyen dostlarıda beklerim

buluşma noktası Meslak BP saat 12.00
menü filan yok bahçeköy de ormana girmeden fırın kasap bakkal herşey var
isteyen mangal getirir isteyen bir kangal sucuk alıp odun ateşinde pişirir
amaç bu sefer çok yol almadan yakın bir yere gitmek ve kuş sesleri içinde orman havası alıp bol bol sohbet etmek
işte burası

:queen: :queen: :queen:


fotoğraf makinanızı sakın unutmayın

:queen:

:cat: :cat: :cat:
istanbul içinde gizli bir cennet

yaa süper biryer

:cat: süperrr demiştim di mi

Liste:
*Akalteke (Tamer abi)+1:rendeer:
01.dostdark
02.albatros fb
03.aydinolmez
04.cuk_o
05.vedat kaya
06.chopper250
07.intercom
08.noela
09.darkdıamond
10.loft+2 iznik MT:rendeer:
11.fly
12.ccbbdd+1
13.rahmi&halime
14.tweety.s
15.tmrbaykal
16.camadan
17.chom chok
18.vınvın:rendeer:
19.kırmızı
20.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
abi bu gitmeyenler gezisi değil ki hem tv ye giderler gelmek isteyen de gelir:rendeer:
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Yaz soner abiciğim benide listeye bende ordayım ogün saatini geç almanız iyi olmuş
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
aydinolmez' Alıntı:
Yaz soner abiciğim benide listeye bende ordayım ogün saatini geç almanız iyi olmuş

aydın dostum
seninle mangal yapmak büyük zevk olacak:rendeer:
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Yokmu daha mangalcı şöyle gecenin yorgunluğunu üzerimizden atalım ufaktan nerde bu devlet nerde bu millet
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
herşey tamam da pazar günü zaten piknik yokmu teeeee polonezköye
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuk_o' Alıntı:
herşey tamam da pazar günü zaten piknik yokmu teeeee polonezköye

şükrü o piknik ileri bir tarihe ertelendi bilgine
neyse ben seni yazıyım da istersen gelme:queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
Evet arkadaşlar bu tariha piknik için kendimi hazırladığım
Belgırat ormanında küçük bir pikniy yapmak istiyorum
gelmek isteyen dostlarıda beklerim

buluşma noktası Meslak BP saat 12.00
menü filan yok bahçeköy de ormana girmeden fırın kasap bakkal herşey var
isteyen mangal getirir isteyen bir kangal sucuk alıp odun ateşinde pişirir
amaç bu sefer çok yol almadan yakın bir yere gitmek ve kuş sesleri içinde orman havası alıp bol bol sohbet etmek


Liste:
01.dostdark
02.albatros fb
03.aydinolmez
04.cuk_o
05.
06.
07.
08.
09.
10.
hayat bu her an bir süpriz bekle,
ne olur benide ekle:queen:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
587
yaw kafam karisti bu belgrad piknigi, MT piknigi icin iptal olmamismiydi, simdi yine mi olustu :silent: :silent: karistim walla.... sonunda balkonda yakacagim mangalimi. NERDE TOPLANIYOUZ ???
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
zaten bu neti 2 dk bırakmaya gelmiyo hemen bir süpriz cıkıyor..
30 unda soner sen nereye ben oraya al götür beni yoksa dumura ugradım kim kiminle nereye ben buraya nasıl geldim..ofyaaa...:salut:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:
hayat bu her an bir süpriz bekle,
ne olur benide ekle:queen:
Reha abi al yengeyi muratı birde muratın traktörünü gel
muratın traktör kaç cc di 5200 mü:silent: kıskandım:queen:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
soner abi çayları nerden alıcaz çaydanlık falan getirimmi :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
intercom' Alıntı:
yaw kafam karisti bu belgrad piknigi, MT piknigi icin iptal olmamismiydi, simdi yine mi olustu :silent: :silent: karistim walla.... sonunda balkonda yakacagim mangalimi. NERDE TOPLANIYOUZ ???
Levent noalayı da al gel listeye ekliyorum
buluşma yeri maslaktaki BP istasyonunda saa:12.00
süper bir orman kuş sesleri dostlar :rendeer: :rendeer: :rendeer:

vedat kaya' Alıntı:
zaten bu neti 2 dk bırakmaya gelmiyo hemen bir süpriz cıkıyor..
30 unda soner sen nereye ben oraya al götür beni yoksa dumura ugradım kim kiminle nereye ben buraya nasıl geldim..ofyaaa...:salut:

:cat: merak etme bu piknik ve saati hiç değişmiyecek
maslak bp de saat 12.00
sana yakın olsun diye uğraştık sizin evin bahçesinde yapalım dedik ama konşular şikayatci olur diye belgrat yaptık:queen:

cuk_o' Alıntı:
soner abi çayları nerden alıcaz çaydanlık falan getirimmi :queen:
orman girişinde çay bayileri var çaydanlık getirmene gerek yok

ayrıca sıcak çay içmek istiyenler içinde içerde tesis var ama arabayla gelenler çaydanlık ve tüp getirirse otlanmak fena olmaz:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
Reha abi al yengeyi muratı birde muratın traktörünü gel
muratın traktör kaç cc di 5200 mü:silent: kıskandım:queen:
tabi traktörle ormanda bide yer yaparız şöyle villa ayağı, aslanım soner be kim tutar bizi:queen: soner 10 15 kişi olursa gene bize gidelim istersen?:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:
tabi traktörle ormanda bide yer yaparız şöyle villa ayağı, aslanım soner be kim tutar bizi:queen: soner 10 15 kişi olursa gene bize gidelim istersen?:rendeer:
abi bakarız ama yenge cok yoruldu mahcup olduk
reha abi cuma günü eyüp e gelsene
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=18527

akalteke Tamer abimizin bulduğu harika bir yer çok hoşuna gidecek:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst