- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
110 ile gitmekle 80le gitmek arasinda dizel otomobilde %30 tasarruf ettiğimi tespit ettim. Bazı 200cc ve üstü motorlarda da benzer tasarruf elde edilebilir diye düşünüyorum. Zaten uzun yolda 80 yeterli oluyor beni geçen araclara kırmızı yanınca yetisiyorum onuda farkettim. Sonuç olarak 80 km hız yapan 100cc motor bile yeterli ülkemiz şartlarında onu da anladım tecrubelerimle. Şirket aracı olduğundan motora ara sıra biniyorum ama aranızda 80le şurup pompada tüketim ölçüp kiyaslamayi yapabilen arkadaşlar varsa motosiklette en az %25-30 tasarruf çıkar tahminimce CC ye göre 110ile 80le gitmek arasinda
Son düzenleme: