30 Ağustos Zafer Bayrami

Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Bizleri bu güzelim ülkede yaşanır hale getirmiş olan ULU ÖNDER GAZİ MUSTAFA KEMAL
ATATÜRK ve SİLAH ARKADAŞLARI (tüm şehit ve gazilerimiz) vermiş oldukları o kahramanca
mücadele hiç birşeyle ödenmeyecek kadar değerli.30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
MEVZU BAHİS VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR.MUSTAFA KEMAL ATATÜRK.
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Atalarımızın kanlarıyla suladıkları vatanımızın bir karış toprağını kanımızın son damlasına kadar terk etmeyip koruyacağız. Bayramımız kutlu olsun. Ve saat beş gibi Pendik - Bostancı arası arkasında bayrak asılı bir scoterla gidip gelicem katılmak isteyenleri beklerim
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
Ahhhh ATAM ahhh çok özlüyoruz seni.Türkiye yi bıraktığın kişilere bak....:pale:
 
Katılım
15 Ağu 2004
Mesajlar
1,492
Bir komutan için en büyük düşman etrafına korku salan kimsedir. Türkler gerçekten cesur ve göründükleri yerlerde dehşetli korku salıyorlar, masal kitaplarında değil ; düşenleri umursamadan süngü takmış parıltılar içinde bir uzun insan hattı ''Allah Allah'' nağralarıyla üzerimize koşuyor. Bu şartlartda ve daha kötülerine rağmen canli veya ölü bu topraklarda kalacağız...

Evet insan ruhunu yenmek mümkün olmuyor. Dünyada hiçbir ordu bu kadar süreli ayakta kalamaz. Sadece bugün 1800 şarapnel atdık, aylardan beri gece gündüz savaş gemilerimiz mevzileri bombalıyor, son derece hırpalanmış Türkleri koruyan Cenab-ı Allah'larından ayırmak için başka ne yapılabilir....

Queen Elizabeth gemisinden yönetdiği savaşı yazdığı hatıra defterinden alıntıdır.

Müttefik Orduları Başkomutanı
General Jean Hamilton

'Bir asker için mutluluk denen bir şey varsa Türklerle omuz omuza şavaşmaktır diyebilirim.'

Fakir insanlardı; buğday kırığından yapılmış çorba en önemli yemekleriydi; sağlıksız su içerlerdi; çamur barınaklarda yatarlardı; fakat en modern silah ve araçlarla donanmış düşmanlarına karşı aslanlar gibi savaşırlardı.. Bu insanların kalplerinde sadece ve sadece ulvi bir vatan sevgisi vardır, ölüme onlar kadar gülümsüyerek giden bir millet ferdi daha görmedim..

Beşinci Osmanlı Ordusu Kumandanı
Mareşal Liman Von Sanders

30 Ağustos zafer bayramımız kutlu olsun diyorum herkeze

Ön siperlerde taaruzu bekliyen, nede olsa şehit düşeceğiz bizim istikakımızı arka siperdekilere verin onların ihtiyacı var diyen; onlarca askerin yanı başında makineli tüfeklerle kıyıldığını göre göre 'Allah Allah' nağraları ile ölüme süngü ile giden destanlar yazmış ataların torunları olarak dalgalanan Türk bayrağını edebiyen koruyacağız...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Zafer bayramımız kutlu olsun

Allah bu uğurda ölen şehitlerimizin mekanını Cennet eylesin
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Zafer bayramımız kutlu olsun.Memleketi düzeltmek için bir zafer daha gerekecek anlaşılan.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
İmkansızı zafere dönüştüren ATATÜRK ten ilham almak
ve yeni zaferler yaratma kararlılığında, yolumuza devam etmek ümidiyle,
zafer bayramı'mız kutlu olsun.

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
tüm milletimizin zafer bayramı kutlu olsun..allah bu millete bir daha kurtulmaK için savaş yaşatmasın..başta gazi mustafa kemal ve silah arkadaşları olmak üzere tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
20
Ne mutlu Türk'üm Diyene !...

Çanakkale'de, Dumlupınar'da, Sakarya'da, kanıyla ve canıyla destanlar yazan Aziz şehitlerimizin ve Başkomutan, Büyük Devlet Adamı, Mareşal Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ruhları şad olsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zafer Bayramı kutlu olsun. Atatürk çok büyük adammış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst