30 Ağustos Zafer Bayrami

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
30 Ağustos ZAFER Bayramımız Kutlu Olsun.
Arkadaşlar Öncelikle Herkezin ZAFER Bayramını Kutluyorum. Sizden küçük bir ricada bulunacağım. Lütfen evlerinizde, iş yerlerinizde, büronuzda vb. mekanlarınız varsa TÜRK BAYRAĞI asın. Lütfen üşenmeyin, bu yazıyı okuduktan hemen sonra eğer asmadıysanız asmanızı rica ediyorum. Bu bizim TÜRK milletinin ZAFER bayramıdır, SAHİP çıkalım ve DUYARSIZ olmayalım... Ulu Önder ATATÜRK'ü Saygıyla Anıyorum!! Size birkaç tanede resim koyuyorum...
Saygılarımla











 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Herkesin 30 Ağustos Zafer Bayramı'nı kutluyorum ve her Türk'ün Türkçe'sinin düzgün olması gerektiğini savunarak
THE_LANCET' Alıntı:
byrkxj5.gif
resmindeki TERK ET'in düzeltilmesini talep ediyorum.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Herkesin 30 Ağustos Zafer Bayramı'nı kutluyorum ve her Türk'ün Türkçe'sinin düzgün olması gerektiğini savunarak resmindeki TERK ET'in düzeltilmesini talep ediyorum.

Yazıyı bende fark ettim,fakat anlamı için koydum. Resimdeki yazıyı ben yazmadım, nasıl düzeltileceğinide bilmiyorum. Bilgilerinize arz ederim.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Teşekkürler ELINT. Tekrar tüm Türkiyenin Zafer bayramını kutlarım...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
holeyyyyyyy
bi 30 ağustosu daha görmek nasip oldu.

tüm Türk milletine hayırlı uğurlu olsun :rendeer:

:cat: NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkesin Zafer Bayramini Kutluyorum...

Ne Mutlu TÜrkÜm Dİyene !
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bizlerin bu günlere gelmemizi sağlayan Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları başta olmak üzere bütün şehidlerimizin ruhları şad olsun.
30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun.

Hiçbir zafer gaye değildir.Zafer ancak kendisinden daha büyük bir gayeyi elde etmek için belli başlı vasıtadır.Gaye fikirdir.Bir fikre dayanmayan zafer yaşayamaz.Her büyük zaferin kazanılmasından sonra yeni bir alem doğmalıdır.Yoksa başlı başına zafer boşa gitmiş bir gayrettir. K.Atatürk
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Tüm ülkemin 30 Ağustos Zafer Bayramı Kutlu ve Mutlu Olsun.. Allah her devlete böyle güzel bayramlar nasip etmiyor..
Şanlı Türk Milleti için :
" Ne Mutlu Türküm Diyene!"
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
181
tüm türk milletinin zafer bayramı kutlu olsun.zafer bayramı aslında dün akşam başladı bu arada takımlarımızı da kutluyorum
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bugün 30 ağustos zafer bayramı dolayısıyla ankarada motorcuların düzenlediği yada motorcuların katıldığı resmi yada gayriresmi bir konvoy organizasyonu olacakmı?kalkış yeri yada güzergah hakkında biligisi olan varsa lütfen cevap yazsın.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Arkadaşlar;
İçerisinde hepimizin dedesinin bulunduğu o zor günlerin sonunda böylesine büyük bi zaferin elde edilmesinde gerek canını gerekse kolunu-bacağını veren atalarımızın hakkını ne yapsak ödeyemeyiz.Şehitlerimizi Saygıyla anıyor ve Allah'tan rahmet diliyorum.Gazilerimizin de ellerinden öperim hepimizin ZAFER BAYRAMI KUTLU OLSUN!..
ULUÖNDER, BU VATANI; BİZLERE EMANET ETTİ ve BİZ BU EMANETİ LAYIKIYLA KORUYACAĞIZ!
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Muazzam Kurtuluş Mücadelemizin Tacı Zafer Bayramımız hepimize kutlu olsun:rendeer::rendeer:
İşallah bir daha böyle zaferlere ihtiyaç duymadığımız, barış dolu bir dünya olur:cat:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
88
30 ağustos zafer bayramı hepimize kutlu olsun ........
İstanbulda bu sene kortej yokmu , veya gece fener alayı...???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst