- Katılım
- 20 Eki 2006
- Mesajlar
- 24
süperdiniz arkadaşlar. fotoları en kısa sürede ekleyeceğim.
Fotolar:
![]()
Herşey çok güzel geçti herkese teşekkürler.
Ama gözüme takılan bu resim karesi oldu benimde. Kesinlikle yanlış bir hareket hele hele böyle bir büyük kortejde olmaması gerektiğine inanıyorum.
Umarım normal günde de bu şekilde motora binmiyorlardır. :farao: