- Konu Yazar
- #41
fazlasıyla yerim var.. sonuçta fabrika burası torna cnc hepsi var.. ama vakit yok.. motorsiklettende anlayen biri yok..Geçmiş olsun, artık olan olmuş.
vakit, yer ve heves var ise söküp yavaş yavaş kendiniz yapmaya çalışın. Bu işlerden anlayan bir arkadaş olmazsa olmazdır, hele ki günümüzde youtube da her türlü işlem video ile anlatılmakta iken denemekte fayda var.
olur da motoru yürütmeyi başarırsan alacağın keyif paha biçilemez olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------
Abiciğim ne çekmişsin öyle yahu okurken daraldım,satan sahtekar,tamircisi sahtekar,yargıcı,savcısı sahtekar,milletin kanına işlemiş sanki.
Allah yardım etsin ne diyeyim.
Amin.. eyvallah.. ama içimi döktüm rahatladım..