3 şubat Cuma Mt Izmir Tayfasi Toplantisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
egelim' Alıntı:
su tess tisi su yolunda kırılır demi özkan abi:cherry: tess sen bana bakma ben de biraz ninjalık var idare et:cherry: :rendeer:


hahahahhahaaaaaaayyyyyyyt koptum bedrii :queen: :p ::dalga::

sende kabullendiysen ninjalığını artık ninja oldun bunu bil... ::dalga:: ::koop:: ::dalga::
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tess ismi cnbc-e kanalındaki eski bi dizinin karakter ismiydi.ben o kızı çok sevmiştim.Roswell diye bi dizi vardı.izleyenler bilir onunla alakalı.amam benim adımın da kısaltılmışı gibi oluo.bağlantı budur yani!
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya diğer fotoğraflar nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende :p bide ten ten in pc de ama onda adsl yok o yüzden onun pc ye attığımız resimleri kopyalayıp ben kendim bendekilerle beraber atarım
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
kısacası kenan abi bu atasözü sana:cherry: ölme eşeğim ölme yaz gelsin:cherry: :mrgreen: :rendeer: :cat:
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Herkes ben değil tabi ki. :)

Resimleri elimle çizseydim bile göndermiştim şimdiye kadar. :mrgreen:
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
katılıorum derin sana.tembellik mi var ne :p
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Adsl ile mi doğdu bunlar? Eskiden adsl mi vardı?. 146'dan girsinler. :)
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
adamlar arsız olmuşlar yaw kenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan biz kime diyoz:pr:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yandı resimler :mrgreen:

ya amma resim meraklısıymışınız yaaaaaaa onur kanka şu sendeki fotoları hafıza kartına al bana ver yayınlayayımda kurtulalım dillerinden :pr:
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
41
Egeknn moderatorumuz, valla taslar kafana ısabet etmıs yayınla resımlerı bızde gorelımm.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
ooooo...tedavülden kaldırıldı mı resimler...3 şubat dan buyana nice resimler yayınlandı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst