3 senelik yoldaş kara mobilet:)

Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
arkadaşlar bu da benim motorum. 3 sene boyunca bana en kral yol arkadaşı
oldu şimdi de maşallah tıkır tıkır çalışıyor ve benim vitesli motor almamı ve emekliye ayrılmayı bekliyor.
işte benim 90 model dostum.




daha iyi bir fotoğraf makinesi bulsam daha iyi resimler de ekleyeceğim.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
çoğumuz onlarla öğrendik motosiklet kullanmayı düşe kalka ilk kazamda 105 pejo cobra da olmuştu sonra kendime bi pejo 105 aldım tüm parçaları emo idi . arka dişliyi küçültüp filtreyi çıkarıyodum mobiletlerin km/hızına göre 120-130 göreüyodu minsk göstergesi takmıştım 120 lik onu patlattı sonra çaldılar sonra Mz e aktım :)
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
129
@crxforever çok güzel yapmışsın motosikletini :) eline sağlık abi :D nasipse istanbula geleyimde şunda bir tur atalım sahil kenarında
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst