arkadaşlar bu da benim motorum. 3 sene boyunca bana en kral yol arkadaşı
oldu şimdi de maşallah tıkır tıkır çalışıyor ve benim vitesli motor almamı ve emekliye ayrılmayı bekliyor.
işte benim 90 model dostum.

daha iyi bir fotoğraf makinesi bulsam daha iyi resimler de ekleyeceğim.