OGLUMVE BEN Katılım 8 Şub 2008 Mesajlar 14,836 30 Ara 2008 #41 hep böyle güzel topikleri hortlatın barış usta yüreğine saglık :rendeer:
Ömercik Katılım 29 Ocak 2008 Mesajlar 1,169 30 Ara 2008 #42 Yıllar önce olmasına rağmen:cherry: yazmadan edemedim.Çok güzel bir gezi olmuş.Muğla yaşanacak yer galiba.Kazasız sorunsuz nice gezilere.Saygılarımla.
Yıllar önce olmasına rağmen:cherry: yazmadan edemedim.Çok güzel bir gezi olmuş.Muğla yaşanacak yer galiba.Kazasız sorunsuz nice gezilere.Saygılarımla.