- Katılım
- 30 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,078
eheheheh bu arada açıklama gereği duyuyorum kirpi48 le liseden arkadaşız.abi ne gezmesi ya..haftada brgün tatil 6 gün mesai.dışı seni içi beni yakar.sen ünv nin tadını çıkar bittimi çok aranıyor.babamı biliyosun askerlik felan dinnemez bedava iş gücü diye abandı iyice.ama çıkacağım tatile şöyle 1 15 gün daha çalışayım hele

