3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seda motor senın olsn ayıp edıorsn canm yaa motor nedır kı ama nutella alıp yıyorum walla gondermeye kıyamıorm:D:D loftt fotoda bısı yok yaa
ama tek sorunlu bı foto varsa oda vasconun yorum yaptıgı fotodur daha dogrusu ondada sorn yoktur fakat vasconun aklı baska yerde oldugu ıcın yanlıs seyler dusunmektedır ben ve tequ arkadasm bundan sonra herzaman vasco ınsanını kınıorz
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.

bu arada sanırım pcmde vırus var o en alttakı ıngılızce yazıyı ben yazmıorm otomotık olark kendısı atıorr orada bır sıte adı var sanırım ama o reklam bana aıt deıl mod arkadaslarm:D
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
MT.net de başka sitelerin reklamı yasaktır ! Arkadaş hakkında gereğinin yapılmasını arz ediyorum :p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tequ arkadasm makınemde trojan vardı bende pc degıstırdm ve o reklamında neden yazıldıgını yazdım haa dıosn gel dukkana
ablama solee malı egsoz aldı su fıyata dıorsan hemen gelırım saten sıkıldım ıs yerınde
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
seda motor senın olsn ayıp edıorsn canm yaa motor nedır kı ama nutella alıp yıyorum walla gondermeye kıyamıorm:D:D loftt fotoda bısı yok yaa
ama tek sorunlu bı foto varsa oda vasconun yorum yaptıgı fotodur daha dogrusu ondada sorn yoktur fakat vasconun aklı baska yerde oldugu ıcın yanlıs seyler dusunmektedır ben ve tequ arkadasm bundan sonra herzaman vasco ınsanını kınıorz

----------

tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.

bu arada sanırım pcmde vırus var o en alttakı ıngılızce yazıyı ben yazmıorm otomotık olark kendısı atıorr orada bır sıte adı var sanırım ama o reklam bana aıt deıl mod arkadaslarm:D

----------

tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.


heh ben şimdi seni rapor edeyimde gör reklam yasaaaaaaaaak
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vascocum sen rahatına bak meslekı bozuk ınsan
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tequ arkadasm makınemde trojan vardı bende pc degıstırdm ve o reklamında neden yazıldıgını yazdım haa dıosn gel dukkana
ablama solee malı egsoz aldı su fıyata dıorsan hemen gelırım saten sıkıldım ıs yerınde
Uzatmaya ne gerek var arkadaşım:cherry:
heh ben şimdi seni rapor edeyimde gör reklam yasaaaaaaaaak

Ne çirkef adamsın olm sen.. Trojen varmış bilgisayarda çocuğun suçu ne.. Mahalle karıları gibi ayağa kaldırıyorsun ortalığı hemen
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
meslek bolumunde yazanı oku ıstersen arkadas
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vasco ınsanı naylon arkaadas sen rahat ol canm ızmırın gulu ızmırın thy senı
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
modlar sankı onu goremıor aklından gecenlerı yazmıssın sonrada korkudan duseltmısın neymıs rus avcısı bole meslekmı olur burası sevıyelı bır forum sıtesı senın gıbı yanlıs dusuncelere sahıp ınsanları burda barındırmamaları lazm
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ve vascocum ne kadar fatıh urekmıssn sekerm sen ya:D hemen sılmıssn meslegınıı:D:D
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Kavga yok kavga yok. Kardeş kardeş oynayın hadi bakiym :mrgreen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam annecım ama bu vasco terbıyesızlk yapıo anne
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben arastırdım mucella benım annemıs bende oyuzden nutellayı sevıormusum:D
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Festivalde çekilen fotoların 1gb'dan fazla oldugu söyleniyor şuraya 15-20 tane foto eklendi. Ayıp valla ayıp. Bu fotoları elinde tutarak turşusunu kurmayı düşünen arkadaşları kınıyorum:farao:::angry2::::ranntign::miiz1::
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst