- Katılım
- 20 Şub 2006
- Mesajlar
- 363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
seda motor senın olsn ayıp edıorsn canm yaa motor nedır kı ama nutella alıp yıyorum walla gondermeye kıyamıorm
loftt fotoda bısı yok yaa
ama tek sorunlu bı foto varsa oda vasconun yorum yaptıgı fotodur daha dogrusu ondada sorn yoktur fakat vasconun aklı baska yerde oldugu ıcın yanlıs seyler dusunmektedır ben ve tequ arkadasm bundan sonra herzaman vasco ınsanını kınıorz
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
bu arada sanırım pcmde vırus var o en alttakı ıngılızce yazıyı ben yazmıorm otomotık olark kendısı atıorr orada bır sıte adı var sanırım ama o reklam bana aıt deıl mod arkadaslarm
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
ama tek sorunlu bı foto varsa oda vasconun yorum yaptıgı fotodur daha dogrusu ondada sorn yoktur fakat vasconun aklı baska yerde oldugu ıcın yanlıs seyler dusunmektedır ben ve tequ arkadasm bundan sonra herzaman vasco ınsanını kınıorz
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
bu arada sanırım pcmde vırus var o en alttakı ıngılızce yazıyı ben yazmıorm otomotık olark kendısı atıorr orada bır sıte adı var sanırım ama o reklam bana aıt deıl mod arkadaslarm
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
Son düzenleme: