süper yaahele o son resime koptum diyebilirm
![]()
beraber kopalım ?![]()
kop evladım kop kopp malıı bız en ıyısı oraya gıttıgımzde bır tane mobılette alalımmm full koruma bınıp tek teker yaparz![]()
abi o son resim çok tehlikeli yaww, ne yaptınız siz :cyclopsan![]()
Arka fona dikkat
Bende gene birilerini kesiom gizli resimleri basmaya başladım artık yeter =)
![]()