3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kop evladım kop kopp malıı bız en ıyısı oraya gıttıgımzde bır tane mobılette alalımmm full koruma bınıp tek teker yaparz:D:D
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
kop evladım kop kopp malıı bız en ıyısı oraya gıttıgımzde bır tane mobılette alalımmm full koruma bınıp tek teker yaparz:D:D

adanadan gelirken atın kargoya mobilet ti hata modifiyeli birtane ayarlayın :queen:yakısır size :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Arka fona dikkat:p

Bende gene birilerini kesiom gizli resimleri basmaya başladım artık yeter =)

DSC03692.jpg
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arkadaş bu nasıl bi terbiyesizliktir :cyclopsan
Bu foruma 14 yaşında çocuklar bile giriyor.. Nasıl böyle bir foto koyabiliyorsun? neye güveniyorsun? Kötü mesajı moderatore bildir butonuna tıkladım.1 günde olsa buı arkadaşın banlanmasını rica ediyorum.Böylece forum otoritesi korunacak ve bir daha böyle forum kurallarına aykırı hareketlerde bulunulamayacak diye düşünüyorum.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tequ arkadasıma sonuna kadar katılıyorum halıs abıcımm adana saten mobılet cennetı:D:D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arka fona dikkat:p

Bende gene birilerini kesiom gizli resimleri basmaya başladım artık yeter =)

DSC03692.jpg

Alıntı yapmak istedim ki arkadaşımız resmi silmesin,adalet yerini bulsun diye..
Fazer600 nickli arkadaşımız yaptığı küçük fakat ahlaka aykırı bir hareket yüzünden 1 gün uzaklaştırıldı.Yaptırımların herkes için uygulanmasını arz ediyorum.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet bu konuda benım dılım yandı neden baskalarının kı yanmıor ??? tesekuurler tequ arkadasım bu konu hakkındakı goruslerın ve gerceklerı ortaya cıkardıgın ıcın herkes vascoyu tanıyack sayende:D
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Abi bakarmısın resmen sevişiyorlar.. Bu denli düzeyli bir sitede kabullenemiyorum fazer600 arkadaşım böyle hareketleri.Mesajın üst kısmında moderatore şikayet var sende tıklarmısın oraya..Talep artışı olsun en azından
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki arkaadasım boyle ınsanlar yuzunden ıste bızde kotu tanınıorz bu arkadası kınıorm
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
@fazer600 Kınamak yetmez arkadaşım.Biz istediğimiz kadar kınayalım bu adam yaptığı terbiyesizliğe aldırmadan kıskıs gülecek ..Bu olayın bir yaptırıma gitmesi şart bence..Eğer bir yaptırım uygulanmayacaksa bu denli düzeysiz hareketlerde bulunulan forumdan üyeliğimin iptalini isteyeceğim.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen gıdersen bende gıderım arkadasım ve tahmın edıorm kı bızımle beraber cerrahi kardesımzde gelır
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ya hayır anlamadığım olay bu forum yöneticileri pırlanta gibi insanlar.Hepsi birbirinden şeker..Bu güzide insanların iyi niyetlerini nasıl bu derece suistimal edebiliyor?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Uzaklaştırma konusuna bişey diyemem, konuya biraz Fransızım..

Ama Marmok Festivaline geç kaldığımiçin gerçekten
çok ama çok üzgünüm..

Böylesi şen ve şakrak geçen bir organizasyonu kaçırmama sebep olanları
buradan esefle kınıyorum..

Biz Datça/ Akkor'a ulaştığımızda festival alanında sadece
"3.Marmok Festivali" diye yazan bir tabelaya rastladık ve fotoğrafladık o anı..

.

dsc01280sk5.jpg


.
dsc01278ze8.jpg
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabıkı hepsı bırbırınden seker tabı daha hepsıyle tanısmak nasıp olmadı ama:S barıs abı olsn sevgılı 100oktan gurkanımız olsun patronumz oılsn
tabı benm gozumde gelcegın mod larından bırıde CERRAHI arkadasımzdır
ama bu ısım vermek ıstemıorm vasco arkadasımzn terbıyesz tutumunu nasıl gormezle onu anlamıorm

murat abıcım senınlede baska festıuvallere tanısırz ınsallah
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst