3 kask arasında kaldım

Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Siteminizi çok iyi anlıyorum ve destekliyorum ama bu işler tamamen bütçe meselesi. Bu konuda çok hassassanız arkadaş iban yollasın, gönderin 500 lira, adam gibi bir kask alsın. Yok bunu yapmayacaksanız da parası olmayan adamı ucuz kask alıyor diye azarlamayın.

Hiç kask olmamasından iyidir ucuz kask.
En azından burada sormuş, bilenler doğru yönlendirmeye çalışıyor. Ucuz kasklar içinde en güvenlisini bulmak rastgele bir ucuz kask almaktan iyidir.
 
Katılım
19 Eyl 2020
Mesajlar
45
Siteminizi çok iyi anlıyorum ve destekliyorum ama bu işler tamamen bütçe meselesi. Bu konuda çok hassassanız arkadaş iban yollasın, gönderin 500 lira, adam gibi bir kask alsın. Yok bunu yapmayacaksanız da parası olmayan adamı ucuz kask alıyor diye azarlamayın.

Keşke forumda "Duygulara Tercüman" diye bir rating olsaydı ve size verilseydi. Ağzınız bal yesin :D
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Siteminizi çok iyi anlıyorum ve destekliyorum ama bu işler tamamen bütçe meselesi. Bu konuda çok hassassanız arkadaş iban yollasın, gönderin 500 lira, adam gibi bir kask alsın. Yok bunu yapmayacaksanız da parası olmayan adamı ucuz kask alıyor diye azarlamayın.

Butce konusu elbette anlasilir. Ancak butce toplam olarak hesaplanmiyor bir cok arkadas tarafindan. X lira varsa X lirayi motosiklete yatirip, geri kalmayan eldeki avuctaki az paraya ekipman toplanmaya calisiliyor genelde.

Gerekirse motosikleti 1 yil eski model al ama kaskini daha guvenli sec derim ben.
 
Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
Birader git adam gibi kask al gebermeye bu kadar mı meraklısınız

Gel 2 tokat at tam olsun bari birader ne bu tavrın ? Önce edebini takın. Konu başında gayet kibarca sorup ettim bütçem yüksek olsa bende alırım herhalde güzel kaliteli bir kask. Öğrenciyim ve bu sıralar pandemiden dolayı epey boş zamanımda asgari ücretin altında bir ücretle çalışıyorum ve geçinmeye çalışıyorum. Madem çok meraklısın buyur millete ders vermeye seni şöyle alalım. TR920009902172436900100001
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
Siteminizi çok iyi anlıyorum ve destekliyorum ama bu işler tamamen bütçe meselesi. Bu konuda çok hassassanız arkadaş iban yollasın, gönderin 500 lira, adam gibi bir kask alsın. Yok bunu yapmayacaksanız da parası olmayan adamı ucuz kask alıyor diye azarlamayın.

Madem parası yok o zaman adama neden 700 lirasını BOŞA HARCATIP kask tavsiye ediyorsunuz 300 liralık markasızlardan tavsiye edin aynı derecede koruyacak hem cebine parada kalır . Gösterdiği kasklar sharpta vasat derece 2-3 yıldız arası almış Yani adamı neredeyse hiç korumayacak kaskı tavsiye ederek parasını boşa harcayacak kadar zengin ama 300 lira daha biriktirip kafasını 4 yıldızlı koruyacak bir şey alamayacak kadar fakir. sor bakalım kendisine kafasının ederi max 700 lira imiş

Dost acı söyler bak oraya ben tavsiyede bile bulunmadım siz adamın iyiliğini düşünseydiniz kusura bakma sana bunlardan birini tavsiye edemeyiz deyip kestirip atardınız. Anca siz akıllısınız
Anlayana...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------

Gel 2 tokat at tam olsun bari birader ne bu tavrın ? Önce edebini takın. Konu başında gayet kibarca sorup ettim bütçem yüksek olsa bende alırım herhalde güzel kaliteli bir kask. Öğrenciyim ve bu sıralar pandemiden dolayı epey boş zamanımda asgari ücretin altında bir ücretle çalışıyorum ve geçinmeye çalışıyorum. Madem çok meraklısın buyur millete ders vermeye seni şöyle alalım. TR920009902172436900100001

Ben bir senedir maaş almıyorum tayibin verdiği 1500 lira ile evdekilerin sırtından geçiniyorum boş konuşma

Arayan bulur https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-kask-kiyafet-ekipman-az-kullanilmis-hasarsiz-mt-helmets-thunder-3-board-924102617/detay
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Korumayacağını nereden çıkardığınızı anlayamadım. Ls2 ff353 sharp'tan 2 yıldız almış olsa bile amerikanın DOT testinden daha sıkı olan ECE 22.05'den geçmiş sonuç olarak. Zaten sharp'ın test ettiklerinin hepsi dediğim şartnamenin denemelerinden geçmiş.
İkincisi olarak evet sharp'tan kötü almış ve daha iyilerini öneririm ben ama kişinin de bir bütçesi var. Hem saygısızlık etmenin de gereği yok.
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
Korumayacağını nereden çıkardığınızı anlayamadım. Ls2 ff353 sharp'tan 2 yıldız almış olsa bile amerikanın DOT testinden daha sıkı olan ECE 22.05'den geçmiş sonuç olarak. Zaten sharp'ın test ettiklerinin hepsi dediğim şartnamenin denemelerinden geçmiş.
İkincisi olarak evet sharp'tan kötü almış ve daha iyilerini öneririm ben ama kişinin de bir bütçesi var. Hem saygısızlık etmenin de gereği yok.

Kimseye hakaret edildiği yok gebermek ölmek demektir ölmeye meraklımısın sözü hakaret olmuyor da gebermeye meraklımısın sözü mü hakaret oluyor. Ayrıca ls2 nin kaskı
(Bu kask için sözde kaliteli diyorlardı)

 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
2,652
Bu sığır kask testi mi yapıyor yani sence?

Adamın nasıl test ettiği önemli değil önemli olan plastik kaskın kırılması. Youtube da marka kasklara balyozla da vuruyorlar öyle ikinci darbede kask yarılmıyor. Plastik kasklar öyle iki darbede kırılmaz esner darbeyi savuşturur fiber vb kasklar kırılır onlarda çalışma mantığı farklıdır. Bu kask ikinci darbede ki düz zemine böyle kırılıyorsa bu kask alınmaz. Daha hala neyin iddiasındasın
 
Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
https://www.trendyol.com/mt/mod-streetfighter-sv-twin-c5-acik-motosiklet-kaski-p-58409259?boutiqueId=567982&merchantId=182959 arkadaşlar bu kaskın 2. elini buldum uygun fiyata sizce nasıldır kullanan yorumu olan var mı şekil ve şemalinin farklı olması hoşuma gitti.
 
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Adamın nasıl test ettiği önemli değil önemli olan plastik kaskın kırılması. Youtube da marka kasklara balyozla da vuruyorlar öyle ikinci darbede kask yarılmıyor. Plastik kasklar öyle iki darbede kırılmaz esner darbeyi savuşturur fiber vb kasklar kırılır onlarda çalışma mantığı farklıdır. Bu kask ikinci darbede ki düz zemine böyle kırılıyorsa bu kask alınmaz. Daha hala neyin iddiasındasın

Ls2 kasklara test yapan sharp bildiğim adarıyla kaskları gidip kendileri satış yerlerinden alıp deniyorlar. 1 yıldızdan(1 tane) 4 yıldıza kadar(12tane) notlar alan ls2 kaskları var. Daha neyi tartışıyoruz:silent:
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Ls2 kasklara test yapan sharp bildiğim adarıyla kaskları gidip kendileri satış yerlerinden alıp deniyorlar. 1 yıldızdan(1 tane) 4 yıldıza kadar(12tane) notlar alan ls2 kaskları var. Daha neyi tartışıyoruz:silent:

Evet, Sharp testini yapan kurum test edecekleri urunleri kendileri perakende olarak satin aliyormus, oyle gidip "benim kaski bi test edin hacilar" diyemiyormus ureticiler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst