Siteminizi çok iyi anlıyorum ve destekliyorum ama bu işler tamamen bütçe meselesi. Bu konuda çok hassassanız arkadaş iban yollasın, gönderin 500 lira, adam gibi bir kask alsın. Yok bunu yapmayacaksanız da parası olmayan adamı ucuz kask alıyor diye azarlamayın.
Madem parası yok o zaman adama neden 700 lirasını BOŞA HARCATIP kask tavsiye ediyorsunuz 300 liralık markasızlardan tavsiye edin aynı derecede koruyacak hem cebine parada kalır . Gösterdiği kasklar sharpta vasat derece 2-3 yıldız arası almış Yani adamı neredeyse hiç korumayacak kaskı tavsiye ederek parasını boşa harcayacak kadar zengin ama 300 lira daha biriktirip kafasını 4 yıldızlı koruyacak bir şey alamayacak kadar fakir. sor bakalım kendisine kafasının ederi max 700 lira imiş
Dost acı söyler bak oraya ben tavsiyede bile bulunmadım siz adamın iyiliğini düşünseydiniz kusura bakma sana bunlardan birini tavsiye edemeyiz deyip kestirip atardınız. Anca siz akıllısınız
Anlayana...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------
Gel 2 tokat at tam olsun bari birader ne bu tavrın ? Önce edebini takın. Konu başında gayet kibarca sorup ettim bütçem yüksek olsa bende alırım herhalde güzel kaliteli bir kask. Öğrenciyim ve bu sıralar pandemiden dolayı epey boş zamanımda asgari ücretin altında bir ücretle çalışıyorum ve geçinmeye çalışıyorum. Madem çok meraklısın buyur millete ders vermeye seni şöyle alalım. TR920009902172436900100001
Ben bir senedir maaş almıyorum tayibin verdiği 1500 lira ile evdekilerin sırtından geçiniyorum boş konuşma
Arayan bulur https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-motosiklet-ekipmanlari-kask-kiyafet-ekipman-az-kullanilmis-hasarsiz-mt-helmets-thunder-3-board-924102617/detay