- Katılım
- 12 Eki 2006
- Mesajlar
- 11,471
- Konu Yazar
- #1
Bu başLıkta dünkü kadar neşeLi olamıyorum arkadaşlar
r:
YaKLaşık 25 dk önce ewimden ÇıKıP cafe e doğru yola çıktım.. Yalowa da ewde kimse olmadığından net de baĞLı deil ; Bu yüzden Yalowa ya her geldiğimde siz dostlarımlaa her dakika irtibatta bulunamıyorum :salut: Sadece müsait zamanlarımda cafe ye gidebiliyorum; Bu nedenlee fazlaa gözükmüyorm bu aralar :salut:
Neise yine www.motosiklet.net dostlarımlaa muhabbet edelim diye ewden çıkıp cafe ye geldm.. cafe nin önüne park ettim güzelcene :salut: indim motordan tam kapıyı açıp cafeye giricektim ki KüüüüüüüüüüüüüüüüTTTSSSSSŞŞŞŞ
r:
r:
r:
Döndüm ki bebeğim yerde :salut::salut: yardım elimi uzatmamı beklliyo:salut::salut: önde de POLİS minibüsü
r:
r: Geri giderken çarpmışş düşürmüşş motorumu
r:
r: KöRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
r:
r:
artist polis bağrıyo içerden bşi oldumu
r:
r:
r: tabi karadeniz ruhu ; in aşayaa beraber bakalım deyiverdim
r:
r:
Fazla hasar yok yalnız grenajım çatlak çatlak olmuşş :salut::salut: Neise polis yine artislik icabı ne yapabilirim deyince deişcen grenajı dedim
r:
r: ondan sonra yumuşadı p .....
r:
r: yok bu bişi deil yok yapıstırırız felan deyince dedi senden adam olmaz ben hallederm
r:
r:
WaLaa ARKDAŞLAR :salut: nazar mı diyelim ; şanssızlık mı bilmiyorum ama çok moralimi bozdu bu oLay :salut::salut:
Yaa kaza yapsam daha az üzülürdüm yaaa :salut::salut: Duran motoruma ne motoru ayakta beni bekleyen bebeğime GeLiP Bi poLis otosu çarpıyo :salut:
OLCAK İş deil ; akLım almıyo :salut::salut::salut::salut::salut:
YaKLaşık 25 dk önce ewimden ÇıKıP cafe e doğru yola çıktım.. Yalowa da ewde kimse olmadığından net de baĞLı deil ; Bu yüzden Yalowa ya her geldiğimde siz dostlarımlaa her dakika irtibatta bulunamıyorum :salut: Sadece müsait zamanlarımda cafe ye gidebiliyorum; Bu nedenlee fazlaa gözükmüyorm bu aralar :salut:
Neise yine www.motosiklet.net dostlarımlaa muhabbet edelim diye ewden çıkıp cafe ye geldm.. cafe nin önüne park ettim güzelcene :salut: indim motordan tam kapıyı açıp cafeye giricektim ki KüüüüüüüüüüüüüüüüTTTSSSSSŞŞŞŞ
Döndüm ki bebeğim yerde :salut::salut: yardım elimi uzatmamı beklliyo:salut::salut: önde de POLİS minibüsü
artist polis bağrıyo içerden bşi oldumu
Fazla hasar yok yalnız grenajım çatlak çatlak olmuşş :salut::salut: Neise polis yine artislik icabı ne yapabilirim deyince deişcen grenajı dedim
WaLaa ARKDAŞLAR :salut: nazar mı diyelim ; şanssızlık mı bilmiyorum ama çok moralimi bozdu bu oLay :salut::salut:
Yaa kaza yapsam daha az üzülürdüm yaaa :salut::salut: Duran motoruma ne motoru ayakta beni bekleyen bebeğime GeLiP Bi poLis otosu çarpıyo :salut:
OLCAK İş deil ; akLım almıyo :salut::salut::salut::salut::salut: