3 GüNLüK ; Park Halindeki motoruma PoLiS aracı ÇarPTı :(

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bu başLıkta dünkü kadar neşeLi olamıyorum arkadaşlar :pr:

YaKLaşık 25 dk önce ewimden ÇıKıP cafe e doğru yola çıktım.. Yalowa da ewde kimse olmadığından net de baĞLı deil ; Bu yüzden Yalowa ya her geldiğimde siz dostlarımlaa her dakika irtibatta bulunamıyorum :salut: Sadece müsait zamanlarımda cafe ye gidebiliyorum; Bu nedenlee fazlaa gözükmüyorm bu aralar :salut:

Neise yine www.motosiklet.net dostlarımlaa muhabbet edelim diye ewden çıkıp cafe ye geldm.. cafe nin önüne park ettim güzelcene :salut: indim motordan tam kapıyı açıp cafeye giricektim ki KüüüüüüüüüüüüüüüüTTTSSSSSŞŞŞŞ :pr::pr::pr:

Döndüm ki bebeğim yerde :salut::salut: yardım elimi uzatmamı beklliyo:salut::salut: önde de POLİS minibüsü :pr::pr: Geri giderken çarpmışş düşürmüşş motorumu :pr::pr: KöRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :pr::pr:

artist polis bağrıyo içerden bşi oldumu :pr::pr::pr: tabi karadeniz ruhu ; in aşayaa beraber bakalım deyiverdim :pr::pr:

Fazla hasar yok yalnız grenajım çatlak çatlak olmuşş :salut::salut: Neise polis yine artislik icabı ne yapabilirim deyince deişcen grenajı dedim :pr::pr: ondan sonra yumuşadı p ..... :pr::pr: yok bu bişi deil yok yapıstırırız felan deyince dedi senden adam olmaz ben hallederm :pr::pr:

WaLaa ARKDAŞLAR :salut: nazar mı diyelim ; şanssızlık mı bilmiyorum ama çok moralimi bozdu bu oLay :salut::salut:

Yaa kaza yapsam daha az üzülürdüm yaaa :salut::salut: Duran motoruma ne motoru ayakta beni bekleyen bebeğime GeLiP Bi poLis otosu çarpıyo :salut:

OLCAK İş deil ; akLım almıyo :salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
geçmiş olsun, sendede ne şans varmış, polisler çarpsada kırsada tınlamıyolar malesef arkan sağlam değilse.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bune şanssızlık doğan ya,neyse geçmiş olsun sen genede hayra yor,belki daha büyük bi kaza olcaktı.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
geçmiş olsun, sendede ne şans varmış, polisler çarpsada kırsada tınlamıyolar malesef arkan sağlam değilse.

aga karsımdaki sağLam olsa :farao: ARKamız her türLü sağlam da karsımdaki adam deil ki :pr::pr: karsımda yawşayan adamlarlaa ne işimiz oLur bizim :pr::pr: 50-100 Lira için ...
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Geçmiş olsun kardeş,aslında iyi yapmışsın böyleleri ile uğraşmaya değmez. Başımın gözümün sadakası olsun deyip geçiceksin,allah beterinden korusun.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
97
geçmiş olsun arkadaşım. en azından üzerinde değilmişsin. cana gelmesinde.. mal yerine konur
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
41
daha sabah motosikletini hayırlı etmiştim

geçmiş olsun allah beterinden saklasın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
gecmıs olsun kardesım,umarım en buyuk en son kazan bu olur,
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
geçmiş olsun arkadaşım...olsun bişey olmaz nazarlık olmuştur...polis çarptı diye değilde kaydım düştüm diye düşün artık o kadar koymaz...:) ne de olsa salıvermişsin adamı...
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
45
ya nazar değdi işte!!! sen o kadar aşkım bebeğim dedin...
canım şükret ki daha büyük şeyler olmadı. geçmiş olsun...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
geçmiş olsun tek hatan rapor tutturmaman...ehliyet varsa tabiii,var dimii.
 
Katılım
2 Ocak 2006
Mesajlar
314
arkadaşım geçmiş olsun dün aynısı benimde başıma geldi benim motorada çarpmışlar neyseki ben senin kadar şanssız deilmişim sadece sol aynam kırıldı...ama ben çarpanıda göremedim...adam hem çarpmış hemde kaçmış ...madem çarpıyon nie kaçıyon...nese tekrar geçmiş olsun..
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Geçmiş olsun cakalaz, tam talihsizlik seninki. Yeni almıştın motosikletini oysa. Vardır bunda da bir hayır, hasar sadece grenajdaysa önemli değil bence; üzme sen kendini. Polis memurlarının prosedürü senden daha iyi bilip hemen tatbik etmeleri lazımdı ama yapmamışlar nedense.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben bu durumu anlamıyorum bi türlü arkadaşlar ya.
neden zabıt tutturmuyosunuz? arıcaksınız 155 i, aracıma polis çarptı, ekip yollayın diceksiniz bu kadar basit.
bu sıralar çok okuyorum, herkeste böyle bir eğilim var. bırak senden gelecek hayır allahtan gelsin diyip yolluyoruz adamları. bizde suç yokken, bütün masraf bize kalıyo.
varsa ortada bir suç, kim olursa olsun, isterse polis olsun çekecek cezasını.
kanunlara güvenin biraz, inatçı olun.
hiç olmazsa motorunuzun masrafını çıkartırsınız.
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
bahtsız bedevi, çölde kutup ayısına rastlarmış :p geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst