3 Fransız ve Mopetlerle 15.000 Km.

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Akdenize kıyısı olan tüm ülkeleri mopetle dolaşacak olan 3 Fransız vatandaşı 30 günlük yolculukları sonrası Foça ya vardılar.

316lu6h.jpg


Yolculuklarına Fransa nın Marsilya şehrinden başlayan üç kafadar 15.000 km. sonunda Afrikadan İspanya ya geçip Marsilya da gezilerini noktalamak istiyorlar.

25gt8b4.jpg


Günlük kişi başı 30€ harcama planladıklarını ve bu paraya yakıt yiyecek ve diğer masrafların dahil olduğunu söylediler.Konaklamayı ise çadır ve uyku tulumu ile yapıyorlar.
Biz Foçalı motorcularda bu durumu duyunca kendilerine bir akşam yemeği ısmarladık.Rakı balık ve salatadan oluşan menü Fransızları oldukça memnun etti.

xmiwqf.jpg


1zzryma.jpg


Kendilerinin aslında Büyük cc.li motosikletleri olduğunu,fakat macera ve değişiklik olsun diye mopetlerle yola çıktıklarını anlattılar.

30wbm6a.jpg


24lpj7r.jpg


1i2ars.jpg


Gece konaklamaları için kendilerine uygun bir yer ayarladıktan sonra vedalaştık.

242vcjt.jpg


9gexxw.jpg


121q4cn.jpg
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
İşte Türk misafirperverliği ellerinize sağlık. Günlük 30 euro harcamayı planlamışlar. Türkiyedeki benzin fiyatlarında bu ortalamanın üzerine çıkacakları aşikar.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Günde 65.- TL. İle 15.000.- Km. Gezi planı gerçekten bir macera.:cat:
Şahsen ben cesaret edemem.

Necati bey,
Biz sizin misafirperverliğinizi (Mehmet bey başta olmak üzere) bizzat yaşadık.
Fransız misafirlerimizide bundan mahrum bırakmadığınızdan eminim.
Adana' dan selam ve saygılar,
:rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Günde 65.- TL. İle 15.000.- Km. Gezi planı gerçekten bir macera.:cat:
Şahsen ben cesaret edemem.

Necati bey,
Biz sizin misafirperverliğinizi (Mehmet bey başta olmak üzere) bizzat yaşadık.
Fransız misafirlerimizide bundan mahrum bırakmadığınızdan eminim.
Adana' dan selam ve saygılar,
:rendeer:

Teşekkürler.Bizdende Adana MT ye selamlar.
Fransız ların mopetlerinde yedek motor başta olmak üzere yok yoktu:)
 
Katılım
23 Eki 2010
Mesajlar
732
Buyuk cesaret o motosiklet ile ama hersey maddiyat takibi biraz cesaret ve ozguven lazim.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Moped ile Bergama - Şakran arasında yol yapardım (30 km kadar) ve o benim için uzun yoldu :p
Adamlara bak yahu.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Moped ile Bergama - Şakran arasında yol yapardım (30 km kadar) ve o benim için uzun yoldu :p
Adamlara bak yahu.

Bizde mantalite hep büyük cc. kullanmak olduğu için bu gibi durumlar bizlere tuhaf geliyor.
Oysaki her cc. mortola her yere gidilebilir.yeterki insan oğlu istesin.
1 Mayıs günü Mondial ile 630 km. yol yaptım.Hemde kaz dağları ve civarında.Tık demedi mondi:)
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
2 zamanlı 50 cc çok yakar ,yağ soğutma da olmadığından sürekli şişer. Acaba neden today 50 tarzı 4 zamanlı bir scooter düşünmediler ? Hatta 4 zamanlı 100 cc bile 2 zamanlı 50 cc den az yakar, hararet problemi de olmaz. Ama buraya kadar geldiklerine göre bir bildikleri vardır herhalde. Acaba bundan sonra nasıl devam edecekler, Suriye ürdün ve Kuzey Afrika çok karışık... hadi göze aldılar diyelim, önümüz yaz Afrika'nın 60 derece çöl sıcağına moped mi dayanır ?
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Ya valla ne diyim hellal olsun adamlar fantazi yapmış :Dsuper olmuş :D
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
2 zamanlı 50 cc çok yakar ,yağ soğutma da olmadığından sürekli şişer. Acaba neden today 50 tarzı 4 zamanlı bir scooter düşünmediler ? Hatta 4 zamanlı 100 cc bile 2 zamanlı 50 cc den az yakar, hararet problemi de olmaz. Ama buraya kadar geldiklerine göre bir bildikleri vardır herhalde. Acaba bundan sonra nasıl devam edecekler, Suriye ürdün ve Kuzey Afrika çok karışık... hadi göze aldılar diyelim, önümüz yaz Afrika'nın 60 derece çöl sıcağına moped mi dayanır ?

35 km.sürrati geçmeden ve günde 150 km. yol alıyorlarmış.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne demiştik?
Bir yürek, iki teker.. Herşeye bedel..

Bu arada başta Necati abi olmak üzere bütün Foça'lı motosikletçilere sevgiler :rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
iki gün önce bu adamları marmariste tansaşın önünden geçerken gördüm o anda bende kavşaktan dönüyordum slm mı versem durdursammı bassam gitsemmi diyene kadar düz geçtiler iki kişiydiler vaybe dedim mtde takıla takıla herşeyden haberdar olduk:D
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
35 km geçmeden... Kaya gibi bir sabır ister. Sonuçta macera arıyorlar ama mondialin scooterlarını tercih etselerdi asıl macerayı yaşarlardı :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hacı abi misafirperverliğiniz Ege insanına yakışır şekilde...

bende zamanında böyle mobiletimle Çatalcaya doğru açılmıştım...sonra benzinim bitti...motoru bir evin bahçesine ricayla bıraktım otostopla eve döndüm...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst