3 bin tl ye önere bliceceğiniz şehir motorsikleti kararsızımda :D

Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
10
arkadaşlar köyde değil şehirde almak daha ii olurdie ben de fiyatı 3 bin tlye çıkardım şehirde 3bintlye alabileceğim gsl motorlar şimdiden tşk :)
125 cc veya 150 cc olursa sevinir 150cc daha ii
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
sana önerebilecegim 3 model var ikinci el çok temiz olmak şartıyla ybr-cbf-tvs rtr bunların dışına çıkma. hem ekonomik hem saglam modeller. o fiyata 2009 model az km yapmış bulabilirsin.
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
5
sana önerebilecegim 3 model var ikinci el çok temiz olmak şartıyla ybr-cbf-tvs rtr bunların dışına çıkma. hem ekonomik hem saglam modeller. o fiyata 2009 model az km yapmış bulabilirsin.

bunun üstüne laf söylenmez aynısını yazacaktım sen yazmışsın .aklın yolu bir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr 125:cat:
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YBR 125 :cat:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
[Y]amaha rillant [R]iding 125


Yamaha, Torakusu Yamaha adlı müzisyen ve girişimci tarafından 1887 yılında kurulmuş olan bir Japon şirketidir. Firma günümüzde müzik aletlerinden motor sanayine kadar oldukça geniş bir yelpazede üretim yapmaktadır.
Elektronik klavye alanında önemli başarılara imza atan Yamaha, özellikle Türkiye'de yoğun ilgi görmüştür. Şu an Türk Klavyecilerinin büyük bir kısmı Yamaha klavye kullanmaktadır.

Brillant: berrak, ışıl ışıl

Riding:binek
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
Yamaha, Torakusu Yamaha adlı müzisyen ve girişimci tarafından 1887 yılında kurulmuş olan bir Japon şirketidir. Firma günümüzde müzik aletlerinden motor sanayine kadar oldukça geniş bir yelpazede üretim yapmaktadır.
Elektronik klavye alanında önemli başarılara imza atan Yamaha, özellikle Türkiye'de yoğun ilgi görmüştür. Şu an Türk Klavyecilerinin büyük bir kısmı Yamaha klavye kullanmaktadır.

Brillant: berrak, ışıl ışıl

Riding:binek

evet yamaha çok gelişmiş bir marka bir ara gitar kursuna yazılmıştım motorunu alamıyom bari gitarını alim diye sonradan ondanda vazgeçtim şimdi motora doğru gidiyorum :)
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Cup model düşünürsen 2. el de İNNOVA VE MODENAS dışına çıkma derim.Modenas ve İnnova bu işin babasıdır.Debriyajlı olsun istersen YBR,TVS.:cat:
 
Katılım
16 Ağu 2009
Mesajlar
10
arkadaşım 125 kt yerine ben seyhanla ilgileniyorum çok ii motor diolar
100 kmde 3 lt yakıo ve yakıt kapasıtesi 12,5
 
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
23
mondial 100km de 2.5 lt benzin tüketiyor.bizzat kendim denedim 5 tl benzin ile 76km qittim.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
köydü şimdide şehire mi geçtin yakındada

bi konu açarsın
5000 tl uzay param var uzayda nasıl bi motor alınır bi yardım...şu kadaar cc olsun havada gide bilsin diye...
bekliyoruz.....geç kalma
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
483
Elektronik klavye alanında önemli başarılara imza atan Yamaha, özellikle Türkiye'de yoğun ilgi görmüştür. Şu an Türk Klavyecilerinin büyük bir kısmı Yamaha klavye kullanmaktadır.

usta konunun dışına çıkmak gibi olacak ama Türk klavyecilerin çoğu (profesyonel olan) 1. olarak Roland , 2. olarak Korg kullanmaktadır. Saygılar.
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
ybr city düşünürsen bende 1200 km de 2009 model mavi renk 1 aylık falan bir motor var 0 la hiç bir farkı yok fiyat da 3000 lira olur istersen bir düşün
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşım 125 kt yerine ben seyhanla ilgileniyorum çok ii motor diolar
100 kmde 3 lt yakıo ve yakıt kapasıtesi 12,5

iyi ama sen burada yazılanları hiç okumamış ve dinlememişsin ki.

millet ne diyor sen ne diyorsun

al al kt al yada kanuni seyhan al,çok az yakıyor ikiside memnun kalırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst