cenk geçmiş olsun:rendeer:CenkKeskin' Alıntı:arkadaşlar öncelikle hepinizden özür diliyorum 26 temmuz sabahı ben ve 3 arkdaşım bi manyaklık yapalım dedik ve bisiklet ile Zonguldak Kilimliden yola çıkıp Bartın Amasraya doğru gidelim dedik Sonuç olarak gitmesine gittik de. bu gün vardım evime. Gittik denize girdik gitar çalıp para kazandık Manyak lakabımızı onaylattık ve geri geldik . Tabi cadırda kaldık bu olaylar esnasında bir adet pusuya yatmış paslı çivi tarafından hayince saldırıya uğrayıp ayağımdan yara aldım bu yüzden yarın aranızda olamıcam. Doktorlar ile boğuşuyorum bütün gündür ilk fırsatta sizlere bu mesajı atıyım dedim özür diliyorum umarım beni anlıyosunuzdur isterseniz geziyle ilgili fotoğrafları bu rada yayınlıya bilirim ama baya komedi iditabi sakatlanmam hariç
neyse yaa ben dinlenmeye geçiyorum yarın TV den yayınlar iseler izlicem umarım sizide çekerler de görürüm... :salut:
ilk sayfada yazıyor:cat:T_uruncu' Alıntı:geçmiş olsun...
ben geliyorum
sabit bir yerde buluşulacak mı?
dostum geçmiş olsun :rendeer:engineer23' Alıntı:arkadaslar biraz önce kaza yaptım:salut: hayvan adam sagına soluna bakmadan direksonu kırdı önüme kurtarmaya calıstım ama nafile arka teker hizasından bindirdikr: allahtan karsıdan arab gelmiyomus yoksa kesin altındaydık.neyse yara almadan atlattım ama motorda hasar oldugu için yarınki organizasyon da katılamayacam:salut: herkese iyi eylenceler
vapur iskelesi tarafıcgl125' Alıntı:rıhtım tarafı derken derken vapur iskelelerinin olduğu taraf mı yoksa tersanelerein olduğu haliç tarafına doğur olan kıyı mı
ilk sayfada gördüm buluşma saatini ama sonra yer ve saat konusunda değişik fikirler atıldığı için sordum son halini
T_uruncu' Alıntı:nerde izlemeyi planlıyorsunuz? 12 erken değil mi? 2de iskelenin solunda mı olunacak![]()