29 Temmuz Red Bull Air Race World Series Gidecekler

Manyak O gün orada ya sen ?

  • Evet

    Oy: 9 60.0%
  • Hayır

    Oy: 2 13.3%
  • Manyak'ı boşver ben gelirim yeter :)

    Oy: 4 26.7%

  • Kullanılan toplam oy
    15
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar öncelikle hepinizden özür diliyorum 26 temmuz sabahı ben ve 3 arkdaşım bi manyaklık yapalım dedik ve bisiklet ile Zonguldak Kilimliden yola çıkıp Bartın Amasraya doğru gidelim dedik Sonuç olarak gitmesine gittik de. bu gün vardım evime. Gittik denize girdik gitar çalıp para kazandık Manyak lakabımızı onaylattık ve geri geldik . Tabi cadırda kaldık bu olaylar esnasında bir adet pusuya yatmış paslı çivi tarafından hayince saldırıya uğrayıp ayağımdan yara aldım bu yüzden yarın aranızda olamıcam. Doktorlar ile boğuşuyorum bütün gündür ilk fırsatta sizlere bu mesajı atıyım dedim özür diliyorum umarım beni anlıyosunuzdur isterseniz geziyle ilgili fotoğrafları bu rada yayınlıya bilirim ama baya komedi idi :) tabi sakatlanmam hariç :( neyse yaa ben dinlenmeye geçiyorum yarın TV den yayınlar iseler izlicem umarım sizide çekerler de görürüm... :salut:
 
Katılım
19 Ocak 2006
Mesajlar
20
arkadaslar biraz önce kaza yaptım:salut: hayvan adam sagına soluna bakmadan direksonu kırdı önüme kurtarmaya calıstım ama nafile arka teker hizasından bindirdik:pr: allahtan karsıdan arab gelmiyomus yoksa kesin altındaydık.neyse yara almadan atlattım ama motorda hasar oldugu için yarınki organizasyon da katılamayacam:salut: herkese iyi eylenceler
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
naptınız böyle ya herkese geçmiş olsun dikkatli olun arkadaşlar aman ya sağlığınız yerinde olsun da etkinliklere katılmayıverin nolacak
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
CenkKeskin' Alıntı:
arkadaşlar öncelikle hepinizden özür diliyorum 26 temmuz sabahı ben ve 3 arkdaşım bi manyaklık yapalım dedik ve bisiklet ile Zonguldak Kilimliden yola çıkıp Bartın Amasraya doğru gidelim dedik Sonuç olarak gitmesine gittik de. bu gün vardım evime. Gittik denize girdik gitar çalıp para kazandık Manyak lakabımızı onaylattık ve geri geldik . Tabi cadırda kaldık bu olaylar esnasında bir adet pusuya yatmış paslı çivi tarafından hayince saldırıya uğrayıp ayağımdan yara aldım bu yüzden yarın aranızda olamıcam. Doktorlar ile boğuşuyorum bütün gündür ilk fırsatta sizlere bu mesajı atıyım dedim özür diliyorum umarım beni anlıyosunuzdur isterseniz geziyle ilgili fotoğrafları bu rada yayınlıya bilirim ama baya komedi idi :) tabi sakatlanmam hariç :( neyse yaa ben dinlenmeye geçiyorum yarın TV den yayınlar iseler izlicem umarım sizide çekerler de görürüm... :salut:
cenk geçmiş olsun:rendeer:
ama allahın çivisi yooki olayı sen iznik gölüne gelmediğin için böyle oldu bilgine:queen:

T_uruncu' Alıntı:
geçmiş olsun...

ben geliyorum

sabit bir yerde buluşulacak mı?
ilk sayfada yazıyor:cat:

engineer23' Alıntı:
arkadaslar biraz önce kaza yaptım:salut: hayvan adam sagına soluna bakmadan direksonu kırdı önüme kurtarmaya calıstım ama nafile arka teker hizasından bindirdik:pr: allahtan karsıdan arab gelmiyomus yoksa kesin altındaydık.neyse yara almadan atlattım ama motorda hasar oldugu için yarınki organizasyon da katılamayacam:salut: herkese iyi eylenceler
dostum geçmiş olsun :rendeer:
boşver yaürın gelemiyorsun ama salığının yerinde olması en güzeli
daha çoook gezimiz olacak
ne derler mala gelsin cana gelmesin:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ara 2005
Mesajlar
412
nerde izlemeyi planlıyorsunuz? 12 erken değil mi? 2de iskelenin solunda mı olunacak :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ama ilk sayfada yazıyor saat 12.00 galata köprüsünün karaköy rıhtım tarafında
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
599
rıhtım tarafı derken derken vapur iskelelerinin olduğu taraf mı yoksa tersanelerein olduğu haliç tarafına doğur olan kıyı mı
ilk sayfada gördüm buluşma saatini ama sonra yer ve saat konusunda değişik fikirler atıldığı için sordum son halini
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
geçmiş olsun manyak...
sanırım ben de gelemeyeceğim.
sabah 7 buçukta direksiyon sınavı için kursta olacağım.sınav yerine gidildiğinde bana sıra ne zaman gelir bilemiyorum.eve dönüp tekrar uyuyacak vaktim olmaz ben de uyumadan gözlerimi açık tutamam :(
neyse erken saate sıram gelirse gelicem...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cgl125' Alıntı:
rıhtım tarafı derken derken vapur iskelelerinin olduğu taraf mı yoksa tersanelerein olduğu haliç tarafına doğur olan kıyı mı
ilk sayfada gördüm buluşma saatini ama sonra yer ve saat konusunda değişik fikirler atıldığı için sordum son halini
vapur iskelesi tarafı
 
Katılım
4 Ara 2005
Mesajlar
52
arkadaşlar 12 erken değilmi,c.tesi çalışlanlar var :(
buluşmadan sonra needen izlenicek,oda netlşsinki,direk gelicek olanlar için
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun arkadaşlar saglık olsun bi dahakine inşallah

T_uruncu' Alıntı:
nerde izlemeyi planlıyorsunuz? 12 erken değil mi? 2de iskelenin solunda mı olunacak :)

galatada karaköy tarafından girişte solda iskele tarafında ben 14-30 ordayım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadaşlar ne oluyo teker teker sakatlanıyoruz :) tv den bakıyorum su anda gözlerim sizi arıyor :salut: bolbol foto bekliyorum ona göre :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
feritsolak kov git boşver tükkan kapandı de anlar onlar :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst