29 Nisan Marmara MT Buluşması

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ötki tayfa da döndü, herkese teşekkürler :)
 
Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
erol abi bidahakıne vırajlı yola beklıyorum.abi olmadı o yola gıremedık ama mutlaka gıtmelıyız bugun planını yapmaya baslıyalım dıyorum :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
mezarcı dayı yine işini gördün hani...bugün doktora yarın mühendise derken yaz sezonunu kapadın...:p


foto isterük...nasıldı bakem...

metehan abi daha dur diş doktoru ve matbacı muhasebeci vs vs 2007 sezonu dol anlıyacan fotolar eskicide,motorizedeli ve deer_152 de yanlız igne ada bir gaz a
açalım:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalr 26 saatlık uykusuzluk sonucu dagılmıs haldeyım.........
aytacla otobanda ayrıldık inş sağa salım gıtmıstır..........abi bi daha tekirdağ tarafına gıderken nobetcı benzıncılerın lıstesını alalım yanımıza................
herkese cok tesekurler ..........
iğneada ya da duzenlıcez ona gore eskısehırede
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı bu hafat benım ızın salı sıze uymaz bakalım onumuzdekı haftalara................
ben yıkılmak uzereyım resımlerı yarın gorurum artık gorusmek uzere
gercekten cok guzeldı onca aksiliğe ragmen
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
merhabalr 26 saatlık uykusuzluk sonucu dagılmıs haldeyım.........
aytacla otobanda ayrıldık inş sağa salım gıtmıstır..........abi bi daha tekirdağ tarafına gıderken nobetcı benzıncılerın lıstesını alalım yanımıza................
herkese cok tesekurler ..........
iğneada ya da duzenlıcez ona gore eskısehırede

ya öymen, aytaç die arkadaşından bahsetmişsin ben yine üzerime alındım :mrgreen:
en kısa zamanda esk. e de beklioruz :cat:
ama bayanları da getirin. olmuo böle :)
tabi ben kurstan falan vakit bulabilirsem görüşürüz :pale:
bugün afyondan gelmişler esk. e. ama ben kurstaydım yineeee :pr:
bizim bi kaç arkadaşla piknik falan yapmışlar :cyclopsan
sabah arkadaş aradı. büyükyaylaya nereden gidilio die sordu.
neyse ben de mesaj ile tarif ettim. bi de hadi gel migrosıun önündeyiz dedi.
ben de kursa gideceğim dedimmmmmm ve içimden koşup gitmek gelse de tekliflerini geri çevirmek zorunda kaldım :salut:
haydi ya ben daha fazla çene çalmayayım :cherry:
herkes gibi fotoları ben de dört gözle bekliorum :wiinkk:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar tüm katılımcılara tek tek teşekkürler keyifli bi gezi oldugu kanatindeyim

resimlere gelince resimler için ayrı bi başlık acıcaz ancak fırat makinen kablosunu evde unutmus büyük olasılıkla yarın öglen resimler nette olur

diğer resim ceken arlkadaslarımız ekleyebilirlerse iyi olur
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
metehan abi daha dur bakayım adapazarı,eskişehir,çanakkale daha bunlar sırada
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ajandada boş yer kalmadı erol abi
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Falla şunu söylemek geerekir, benim için güsel bir gezi oldu.

Birsürü yeni ark.la tanıştım ve uzun bir yol tecrübesi yaptım kendime, gerçi yolculuğumuzun gidilen yerle alakalı pek amacı yoktu gibi ama ossun ben yaptığım km ye bakarım, nekadar motor üstünde olursam o kadar iyi hem görmediğim yerleri gördüm, birdaha kim öle kim kala belki hiç göremeyeceğim.

Dönüşü çerkezköy girişi otobandan yapmam 86km ye mal oldu, gerçi bir ara 155km/s sürat gördüm ben bile şaşırdım bu motor bu kadar yapıyormu diye, o anı videoya çekmek geldi içimden ama imkan yoktu. 86km lik yolu aşağı yukarı 30dk. de gittim, dönüşü otobandan yapmak özellikle tam süper oldu çünkü o yorgunlukla ve havanın kararmasındaki gidilecek mesafeyi normal bir yoldan yapmak zor olurdu.

Herkese teşekkür ediyorum, o kadar video ve resim çektiniz herhalde paylaşırsınız demi.
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet çok güsel bir gezi oldu.. Yakın zamanında allah tekrarını nasip etsin... Öymen yakın zamanda 3-1 devamını yapalım :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst