- Katılım
- 14 Mar 2006
- Mesajlar
- 193
sen ıst danmıydın ne zaman dondunuz?kımse yokta ortalıklarda 2 grubamı ayırdılar yoksa?
Biz anadolu yakası grubu ayrılıp devam ettik.Diğerleri biraz daha takılacaklardı.
sen ıst danmıydın ne zaman dondunuz?kımse yokta ortalıklarda 2 grubamı ayırdılar yoksa?
ötki tayfa da döndü, herkese teşekkürler![]()
emegi geçen herkese teşekkür ederim özellikle doktorum sana teşekkür ederim hakkını helal et saol
Evet arkadaşlar nasıldı gei. Köpek neyin yokmuydu :queen: :queen: :queen:
mezarcı dayı yine işini gördün hani...bugün doktora yarın mühendise derken yaz sezonunu kapadın...![]()
foto isterük...nasıldı bakem...
ama ne giziydi öymen iğne adaya nezaman gidicez ben baya merak ettim
merhabalr 26 saatlık uykusuzluk sonucu dagılmıs haldeyım.........
aytacla otobanda ayrıldık inş sağa salım gıtmıstır..........abi bi daha tekirdağ tarafına gıderken nobetcı benzıncılerın lıstesını alalım yanımıza................
herkese cok tesekurler ..........
iğneada ya da duzenlıcez ona gore eskısehırede
ajandada boş yer kalmadı erol abi