29 Nisan Marmara MT Buluşması

Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cuma gunune daha cok var belli olur yaw:mrgreen:
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim motor açma derdim olmasa ben seve seve artçı alırım ama duruma göre çekeriz bir ayar :)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Benim motor açma derdim olmasa ben seve seve artçı alırım ama duruma göre çekeriz bir ayar :)

Abi sen motoru aç.Bende şöyle bi 500 km koşup,nefes açayım:queen:
Hayırlısı bakalım.Ehliyetsiz abi sana sesleniyorum.Sende bir an önce ehliyetini al be abicim.Hatta gel beraber gidelim.Gelişim çok ucuza ders veriyor.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
342
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar soğucak' a uğrasak giderken uyarmı ben çoktandır gitmiyorum bari köyümü görmüş olurum ??
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum o konuyla özgür ilgilenıyor malesef bende tam olarak bılmıyorum o tarafı.........
ama okeylenirse tabıkı gıdebılırız:....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet erol abı gece 2 kişi daha kazandık katılım olursa ben yokken bı zahmet telefon numarası ve katılım noktasını alın ben herkesınkını bı lıstede bulunduruyorum aksılık olmasın dıe
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
tamam öymen//katılıcak arkadaşlar sana telefonlarını özel mesajdan gönderirler
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
necdet abi motosiklet kullanımında iyi bence artcı olarak motosikletine bindim bi sorun yasamadım

gürkan abi bunlar işin sakası ne zaman dersen servise gidelim lafı bile olmaz

zydar evet sogucagada ugrarız eger istiyorsanız yakın oldugu için sorun olmaz
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Anadolu yakası ekibi,uyuyomusunuz? Geyik yapıcağınıza buluşma yeri belirleyelim yahu.Son gün elde telefonlar birbirimizi arayıp durmayalım ;)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Arkadaşlar selam,

Öymen B.taş buluşma noktası Plaza hotelmi olacak yine.

Eğer öyleyse ben yine sabah 8.30 da orada olurum.Kahvaltı yolda bi yerde mi olur yoksa çıkmadan halledelim mi?
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
18
Hadi bakalım hayırlısı! Ben katılamıyorum ama :pale:
Dönüşte güzel fotolarınızı bekliyorum... şimdiden iyi eğlenceler..:)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaiser haklı anadolu yakasından gelecekler

kaiser
hammer
shock
eskici

bi yerde buluşup öyle beşiktasa gelirlerse daha iyi olur


ghost free resimleri ve videoları dönüşte paylaşıcaz bu sefer belki motosikletlere saldıran köpekleride cekmek birinin aklına gelir:mrgreen:
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
18
ghost free resimleri ve videoları dönüşte paylaşıcaz bu sefer belki motosikletlere saldıran köpekleride cekmek birinin aklına gelir:mrgreen:[/QUOTE]

AMAN O İŞİN ŞAKASI :queen: UMARIM KAZASIZ BELASIZ GELİRSİNİZ! :cat: İLERKİ GEZİLERİNİZDE UMARIM BENDE GELEBİLİRİM :bounce:
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler

gezilerimize herkes davetlidir kişi ve motosiklet ayrımı yapmıyoruz
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En son buluşma noktası olarak biz harısı zaten 2 kişiyiz ama bir arkadaşımızıda gaza getirdik inşllah yarın onada bir motor alıp getiricez Özgür sen tanıştın bizim komşu ile pazartesi günü leventin motoru kullandı :)
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasan abiyle evet tanıstık eregliye beraber gitmiştik gelirse memnun oluruz tabiki
 
Katılım
11 Ocak 2007
Mesajlar
770
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
01)immigrant (öymen) +1 Motorize_deli (Fırat)
02)deer_152 (ozgur) +1 Belkide buraya takılırım :queen: :queen: :queen:
03)eroldayı (erol abi)
04)necropolis (oyuncakcı necdet abı)
05)unfortunate(levent)
06)motorizedeli(fırat)
07)hammer (cihan)
08)onuray
09)shock
10)eskici
11)gürkanyazıcı (gürkan)
12)mox2cn (Aytaç)

Evet arkadaşlar pazar günü Grubun kadrolu fotorafçısı olarak sizlerleyim
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanlız fotograf makinesini bu sefer cantada tasıma gelişen enstanteneleri fotografla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst