29 Ekim Operatörlerin Atatürk'ü Dinletmesi..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123

Denedim harbi böyle çalıyor..:thumleft::thumleft::thumleft:

Ulan içim titredi sesi duyunca ... Asker selamı veresim geldi telefona..
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
ulen az önce vakıfbankı aradım onlar dinletiyor sandım bankaya bi ısındım 🤣 demek bizim turkcellmiş
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Hem sevindim hem üzüldüm. Malüm günde yine tayyibi dinleyeceğiz için
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Şekilcilik. Başka bir şey değil. Atatürk'ün idealleri nelerdi. Türkiye ne kadarını başardı. Bu hedeflere yaklaşıyor muyuz, uzaklaşıyor muyuz. Bugün bir tane elektronik firması çıkıyor, yaptığı 6-7 farklı ürünle Türkiye'nin bir senelik gsmh'sı kadar ciro yapıyor. Bir tane firma. Bakınız bu konuyla ilgili ne denmiş:

“Çalışmadan, yorulmadan ve üretmeden, rahat yaşamak isteyen toplumlar; evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini daha sonra da istiklal ve istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar.”

Atatürk'e ve bu ülkenin aydınlık geleceğine kast ediliyor, her yerden siliniyor. Atatürk'e alenen hakaret eden, vatana ihanet eden ve geçmişte fethullah gülen cemaati (yeni moda tabiriyle fetö) üyesi olan şahıslar şu an devlet tarafından korunup kollanıyor.

Uyanık olun.
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
Bu üç operatörün abonelerden 10 küsür yıldır toplayıp DEVLETE ÖDEMEDİĞİ kdv-ötv-gv vs tutarı toplamı 3 KATRİLYON LİRADIR...
Üstelik bir tanesi TMSF elindeyken dahi devlete olan bu borçları Ö-DE-ME-MİŞ-TİR..
UYANDINIZ MI?
Diğer sabit hat ve internet TEKELİNİ elinde tutan LÜBNANLI şirketin ise ne kadar borcu olduğu şüphelidir, elindeki GAYRIMENKULLERİ özelleştirme sözleşmesine aykırı olarak SATARAK, ve fahiş sabit ücret toplayarak türk milletini ZARARA uğratmıştır..
Vereyim MEHTERİ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst