- Katılım
- 30 Ağu 2007
- Mesajlar
- 445
- Konu Yazar
- #1
22 kişi 8 motor 2 araba
deniz kum güneş güzel geçti :crz:
Herzamanki gibi toplanma yerimiz shell benzinliği toplaşmaya çalışıyoruz
yola çıktık
gördüğümüz ilk migrosta mola verdik
Sonunda erikliye geldik ve satır etim
Gezer & Şentürk Aileleri
Bizim aile
Bayraktaroğlu & Çakmak Aileleri
Velik & Üstünol Aileleri
Fevzi abi doymamış verdiğim kılçığı bile yicekti
En son 10 sene önce binmiştim faytona..
Veee kamp alanına geldik yerleşiyoruz..
Okey oynamadan olur mu hiç
Gece 4e kadar oturduk bazıları fire versede yine uyumak zorunda kaldık
Kendi kahvaltımızı kendimiz hazırladık..
Arı oluğu gördüm hemen fotolayım dedim
Kahvaltıdan sonra keyif yaptım ardından denize gidicez..
Voleybol oynadık ben yoruldum ve denize girdim sonrası foto yok
Güççük kamplumbağa dicem ama bayağı büyüktü
Dönüş ve yine yemek molası..
ve sonunda eve geldik bi pastanede dinlenip evlere dağıldık..
******* SON *******
BU SEFER AZ FOTO ÇEKTİM DENİZDEN ÇIKAMADIĞIM İÇİN