29/30 Ağustos Erikli-Danışment Kamp Gezimiz(foto)

Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
445


22 kişi 8 motor 2 araba

deniz kum güneş güzel geçti :crz:

Herzamanki gibi toplanma yerimiz shell benzinliği toplaşmaya çalışıyoruz :)

dsc00333640x480.jpg


dsc00333640x4801.jpg


dsc00333640x4802.jpg


yola çıktık

dsc00333640x4803.jpg


dsc00333640x4804.jpg


gördüğümüz ilk migrosta mola verdik :D (herkes ihtiyaçlarını karşıladı)

dsc00333640x4805.jpg


dsc00333640x4806.jpg


dsc00333640x4807.jpg


dsc00333640x4808x.jpg


Sonunda erikliye geldik ve satır etim :D

dsc00333640x4809n.jpg


Gezer & Şentürk Aileleri

dsc00333640x48010.jpg


Bizim aile :)

dsc00333640x48011.jpg


Bayraktaroğlu & Çakmak Aileleri

dsc00333640x48012l.jpg


Velik & Üstünol Aileleri

dsc00333640x48013.jpg


Fevzi abi doymamış verdiğim kılçığı bile yicekti :D

dsc00333640x48014.jpg


En son 10 sene önce binmiştim faytona..

dsc00333640x48015n.jpg


Veee kamp alanına geldik yerleşiyoruz..

dsc00333640x48016.jpg


Okey oynamadan olur mu hiç :D

dsc00333640x48017.jpg


Gece 4e kadar oturduk bazıları fire versede yine uyumak zorunda kaldık :)

dsc00333640x48018.jpg


Kendi kahvaltımızı kendimiz hazırladık..

dsc00333640x48019.jpg


dsc00333640x48021e.jpg


Arı oluğu gördüm hemen fotolayım dedim :D

dsc00333640x48022.jpg


dsc00333640x48023.jpg


dsc00333640x48024.jpg


dsc00333640x48025.jpg


dsc00333640x48026.jpg


dsc00333640x48027.jpg


dsc00333640x48028.jpg


Kahvaltıdan sonra keyif yaptım ardından denize gidicez..

dsc00333640x48029f.jpg


dsc00333640x48030.jpg


Voleybol oynadık ben yoruldum ve denize girdim sonrası foto yok :D

dsc00333640x48031.jpg


Güççük kamplumbağa dicem ama bayağı büyüktü :D

dsc00333640x48032.jpg


Dönüş ve yine yemek molası..

dsc00333640x48033.jpg


dsc00333640x48034.jpg


dsc00333640x48035.jpg


ve sonunda eve geldik bi pastanede dinlenip evlere dağıldık..

dsc00333640x48036.jpg


dsc00333640x48037.jpg



******* SON *******

BU SEFER AZ FOTO ÇEKTİM DENİZDEN ÇIKAMADIĞIM İÇİN :D
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
güzel gezi olmuş plajda kımseler yok kamp sakın valla iyi dinlenır insan paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
90
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir gezi olmuş, yaw neddiniz ahanda iştaha geldim
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
68
Gezi güzelde 4 tekerli canavarlar bozmuş olayı :cherry:

Paylaşım için Tşkr..:cat:
 
Katılım
30 Ağu 2007
Mesajlar
445
4 tekerlekli canavar her gezimizde var ambulans ve ihtiyaçların karşılanması için getiriyoruz :cat:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
güzel gezmişsiniz yine ..helalından bi on numra verim bariiii
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
tekerlerinize sağlık çok güzel gezi olmuş devamını bekleriz
 
Katılım
9 Haz 2009
Mesajlar
282
....:)Çok güzel bir birliktelik olmuş ,tekerinize sağlık.Paylaşım için teşekkürler....:rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
her zamanki gibi süpersiniz yine, sizin organizasyonlarınız eğlenceli ve kalabalık oluyo katılmak lazım, bu sene olmadı kısmet seneye artık , bide bişey dikkatimi cekti hep evli arkadaşlar var sanırım bekarları almıyonuzmu gruba :p
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
tebrikler ailece güzel bir gezi yapmışsınız paylaşım için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst