29/08/2007{mt} Gaziantep Toplantisi Gokart'a Gidiyoruz

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Merhaba

Bu haftaki toplantimizi Gaziantep bin gözbebegi olan kavaklik parkinın içerisinde bulunan NOSTAJİ cafe de yapacagiz.......

Cafe ortam olarak bize uygun park sorunu olmaz cafe nın oldugu bölgeye gelmek için parkın içinden geciliyor lütfen cevreyı rahatsız etmeden motordan inerek cafeye ulaşalım arkadaşlar:cat::cat:Ayrıca cafeden toplandıkdan sonra gokart 'a gidilecektir şimdiden hepimize iyi eglenceler....

Tarih: 29,08,2007 çarşamba
Saat: 20:30


Görüşmek üzere......

not:yeşil gözlülerin gokart'ta binmesi yasakmiş.........:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
akşama goruşmek uzere arkadaşlar {allahtan benim gözlerim yeşil degil } goruşmek üzere
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
slm arkadaslar allahtan bır manı olmazsa orada olucaz bu arada gokan bak bızı kıskandılar goruyormusun:):):):) abı go kartta yarıs yapıcakmıyız yanı bırak barı pıstte yapalım ne dersın zaten emnıyetlı
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
akşama goruşmek uzere arkadaşlar {allahtan benim gözlerim yeşil degil } goruşmek üzere
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

benim gözlerde yeşil degil....

slm arkadaslar allahtan bır manı olmazsa orada olucaz bu arada gokan bak bızı kıskandılar goruyormusun:):):):) abı go kartta yarıs yapıcakmıyız yanı bırak barı pıstte yapalım ne dersın zaten emnıyetlı

yapacagız zaten isterseniz 300 yapalım sorun degil alacam hepinizin anahtarıni..:p:p:p:p:p:p:p
 
Katılım
4 Ağu 2007
Mesajlar
189
pıstte goruselım abı ama bellere dıkkat sadece bır onerı hıı bu araba ehlıyetı olmıyanı bındırmıyorlarmıs ona gore
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhabalar arkadaşlar;

Ali abi bende yarışabilirmiyim özelliklede yeşil gözlülerle yarışmayı çok istiyorum başkalarıda varsa onlarlada seve seve kapışırız hadi arkadaşlar hepinize meydan okuyorum sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz:king::king::king::king:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
121
merhaba arkadaşlar
ben yeşil gözlü değilim ama genede katılamayacam
işler dolayısıyla
neyse bir daha ki sefere
teşekkürler
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
merhaba arkadaşlar inşallah yarın akşam tam kadro ordayız.çok şükür gözümde yeşil degil:mrgreen:öyle klavye başından ben geçerim ben anaktarını alırım demesi kolay yarın gokart üzerinde görüşmek üzere anlayan anladı ne demek istedigimi kalın saglıcakla by
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Oyle Lafla Alirim Falan Yok Halep Ordaysa Arşin Burda Arkadaşlar öyle Göz Ayrimi Falan Yok Herkes Eşitttt : )))))
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
yarin pist te görüşmek üzere lafla peynir gemisi yürümez......
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ali abi 2 takıma ayrılalım bence baklavasına oynayalım hem daha çekişmeli olur 10 kişiysek 5 raund yarışırız her gruptan birer kişi yarışır aynı anda... Oyunun sonunda üstünlük hangi takımdaysa o kazanır....:p:p:p
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Ali abi 2 takıma ayrılalım bence baklavasına oynayalım hem daha çekişmeli olur 10 kişiysek 5 raund yarışırız her gruptan birer kişi yarışır aynı anda... Oyunun sonunda üstünlük hangi takımdaysa o kazanır....:p:p:p

Sen kaşiniyorsun harun bak :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
ben anahtar alma sevdalısı degilim ama siz istediniz alalım bari anahtarlarınızı NOT. lutfen anahtarlarda maskot olmasın cebim yırtılıyo
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Takım kaptanlarımızda Belli oldu Ali abi Ve İrfan abi..:p:p

İrfan Abi -Ali abi'ye karşı:queen::queen::queen:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Bence sakıncasi yok irfan neder bilmiyorum benim takım belli
ben
gökhan
üzeyir
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
olsun ali bana kalanlarda yeter ama unutma rakibin karıncada olsa hafife alma { gerci bize secme şansı bırakmadan kadronu almışın olsun } yarın olsun goruşuruz
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
olsun ali bana kalanlarda yeter ama unutma rakibin karıncada olsa hafife alma { gerci bize secme şansı bırakmadan kadronu almışın olsun } yarın olsun goruşuruz

canın sagolsun irfan sen sec kadroyu bana herşey uyar eski gokart cılardan kım kaldi:p:p:p:p
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi bizde yazalım pilotlarımızın isimlerini bari...:queen::queen::queen:

İrfan abi..
Ben...
Ali...

4'er kişi olabilir arkadaşlar...
Takımlardaki yarışcıların sayısı artabilir...
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
yaw 2 dak boşbırakmaya gelmiyor topigi yarış musabakasına çevirmişsiniz.Yarın bu bol keseden atan babayigitler ortalıkta olur inşallah:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst