- Katılım
- 20 May 2005
- Mesajlar
- 343
- Konu Yazar
- #1
Merhaba motosiklet.net ciler, uzun zamandır sizlerle gezilerimi paylaşamıyordum. Ama kaldığım yerden devam etmeye kararlıyım. Antakyada iken hep Merih ile gezerdik dağları tepeleri ,sanırım Ankarada da Enisle gezicez epeyce.
Ankara'da hafta sonunu fırsat bilip Enis(açıkyol) ile şöyle bi Ilgaz Milli Parkına gidelim dedik.Biraz ani olduğu için kimselere haber veremedik. Fakat Ilgaz ile yetinmeyip Kastamonuya'da gittik.
Gayet keyifli bir yolculuk yaptık ara yollara girip çıktık,gizli güzellikler keşfettik ve 600 km'yi devirip,sağsalim Ankara'ya döndük.
İşte fotolar...
Yola çıkışımız Akyurt civarı
[/URL][/img]
[/img]
[/URL][/img]
Kalecike gelmeden ilk molayı verip kahvaltı yaptık
[/URL][/img]
[/URL][/img]
Ilgaz'a yaklaşırken
[/URL][/img]
[/URL][/img]
Motur.net den Tenere'nin gidin görün dediği Kırkpınar Yaylasına çıkışımız
[/URL]
[/img]
Burası dağın başındaki Kırkpınar yaylası Gölü
[/URL][/img]
[/URL][/img]
[/URL][/img]
Enis'in fotoğrafçılık dehası sanki kataloğa koymak için çekmiş
[/URL][/img]
Sonunda Ilgaz Dağı Milli Parkındayız ( çadır kurmak için hiç uygun bir yer değilmiş hava çok soğuktu gerçekten)
[/URL][/img]
[/URL][/img]
Parkın tepesi soğuk olduğu için biraz daha aşşağıda yol üstünde ufak bi tepe vardı öğle yemeği için uygun bir yerdi.
[/URL][/img]
Çalışan İnsan
[/URL][/img]
Ve yatan insan
[/URL][/img]
Yemeği yedikten sonra canımız sıkıldı ee çadır kurmak içinde çok erken hazır Kastamonu'ya da 30 km kalmış gidip görmemek olmaz.
[/URL][/img]
Kastamonu Kalesi
[/URL][/img]
Adamın biri yine yatarken
[/URL][/img]
Bu toplar gerçekmiş oyuncak değil tarihi bile var üstünde
[/URL][/img]
Kastamonuyu da gezdikten sonra tekrar Ilgaz yakınlarına gitmeye karar vermiştik ki karşımıza burası çıktı. Kastamonu Milli Parkı içinde etrafı çevrilmiş suyu bekçisi wcsi büfesi olan güzel bi piknik alanı. Sahibiyle konuştuk ve gece orada kamp yapmamıza müsade etti. 5 Liraya hem kamp alanı hemde mangal ateş filan verdiler. Sağolsunlar çok yardımcı oldular. O tarafa gidecek olursanız başka yer aramayın kamp yapmak için çok uygun biryermiş.
[/URL][/img]
Soldaki amca oranın sahibi ,akşam bize mangalda alabalık bile yaptı
[/URL][/img]
[/URL][/img]
Tekrar yemek vakti menüde sucuk ve alabalık var
[/URL][/img]
Ordaki bekçi köpeğinin 8 tane yavrusu vardı onlarla oynamak çok zevkliydi ama gece nerdeyse hiç uyutmadılar havlamalarıyla.
[/URL][/img]
Enis keyif çayı içerken
[/URL][/img]
Köpekler gece rahatsız eder diye çadırı işletilmeyen bi lokanta vardı onun balkonuna kurduk canavar oldu walla :grin:
[/URL][/img]
Etraftan bir görünüş
[/URL][/img]
Sabah oradan ayrıldıktan sonra Ankara'ya geri dönerken Ilgazda çorba içmek için durduk
[/URL][/img]
15 dakika yol 1 saat mola 15 dakika yol 1 saat mola. yinede zamanında vardık Ankara'ya. Bu sefer tatlı molası
[/URL][/img]
Ankara'da hafta sonunu fırsat bilip Enis(açıkyol) ile şöyle bi Ilgaz Milli Parkına gidelim dedik.Biraz ani olduğu için kimselere haber veremedik. Fakat Ilgaz ile yetinmeyip Kastamonuya'da gittik.
Gayet keyifli bir yolculuk yaptık ara yollara girip çıktık,gizli güzellikler keşfettik ve 600 km'yi devirip,sağsalim Ankara'ya döndük.
İşte fotolar...
Yola çıkışımız Akyurt civarı
[/img]
Kalecike gelmeden ilk molayı verip kahvaltı yaptık
Ilgaz'a yaklaşırken
Motur.net den Tenere'nin gidin görün dediği Kırkpınar Yaylasına çıkışımız
[/img]

Burası dağın başındaki Kırkpınar yaylası Gölü
Enis'in fotoğrafçılık dehası sanki kataloğa koymak için çekmiş
Sonunda Ilgaz Dağı Milli Parkındayız ( çadır kurmak için hiç uygun bir yer değilmiş hava çok soğuktu gerçekten)
Parkın tepesi soğuk olduğu için biraz daha aşşağıda yol üstünde ufak bi tepe vardı öğle yemeği için uygun bir yerdi.
Çalışan İnsan
Ve yatan insan
Yemeği yedikten sonra canımız sıkıldı ee çadır kurmak içinde çok erken hazır Kastamonu'ya da 30 km kalmış gidip görmemek olmaz.
Kastamonu Kalesi
Adamın biri yine yatarken
Bu toplar gerçekmiş oyuncak değil tarihi bile var üstünde
Kastamonuyu da gezdikten sonra tekrar Ilgaz yakınlarına gitmeye karar vermiştik ki karşımıza burası çıktı. Kastamonu Milli Parkı içinde etrafı çevrilmiş suyu bekçisi wcsi büfesi olan güzel bi piknik alanı. Sahibiyle konuştuk ve gece orada kamp yapmamıza müsade etti. 5 Liraya hem kamp alanı hemde mangal ateş filan verdiler. Sağolsunlar çok yardımcı oldular. O tarafa gidecek olursanız başka yer aramayın kamp yapmak için çok uygun biryermiş.
Soldaki amca oranın sahibi ,akşam bize mangalda alabalık bile yaptı
Tekrar yemek vakti menüde sucuk ve alabalık var
Ordaki bekçi köpeğinin 8 tane yavrusu vardı onlarla oynamak çok zevkliydi ama gece nerdeyse hiç uyutmadılar havlamalarıyla.
Enis keyif çayı içerken
Köpekler gece rahatsız eder diye çadırı işletilmeyen bi lokanta vardı onun balkonuna kurduk canavar oldu walla :grin:
Etraftan bir görünüş
Sabah oradan ayrıldıktan sonra Ankara'ya geri dönerken Ilgazda çorba içmek için durduk
15 dakika yol 1 saat mola 15 dakika yol 1 saat mola. yinede zamanında vardık Ankara'ya. Bu sefer tatlı molası