28.4.2007 ankara hscilerinin mogan gezisi

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
fotoraf0055vn2.jpg


fotoraf0052hz0.jpg

hav güzel olmadığı için iki kafadar çıktık yola.biraz ıslandık ama iyi bi gezi oldu.

fotoraf0053gw5.jpg


fotoraf0054ob5.jpg


fotoraf0058ln5.jpg


fotoraf0056oz8.jpg


fotoraf0060qx8.jpg


fotoraf0065ah5.jpg


fotoraf0062jw5.jpg


fotoraf0063lx3.jpg


fotoraf0064sv2.jpg
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
fotoraf0055vn2.jpg


fotoraf0052hz0.jpg

hav güzel olmadığı için iki kafadar çıktık yola.biraz ıslandık ama iyi bi gezi oldu.
hava demek demek istedi :) :queen:

ugur abi öncelikler resimler icin teeşekkürler ederim. hafta sonu gezmek icin buluştuk.hava yagmurlu gibi gözüküyordu.gezsekmi gezmesekmi diye kararsız kaldık sonra gezmeye karar verdik.cıktık yola gölbaşına sag selamet vardık.cafede oturduk sohbet ettik.pazar günü icin plan yaptık.biraz test sürüşü ve motorlar hakkında bişiler paylaştık.geziye son verdik.tekrar uğur abiye gezide bana eşlik ettiigi icin tskler ederim.(pazar günki gezide hava koşullarından dolayı iptal ettik)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst