- Katılım
- 7 Nis 2007
- Mesajlar
- 637
- Konu Yazar
- #1
hav güzel olmadığı için iki kafadar çıktık yola.biraz ıslandık ama iyi bi gezi oldu.
hava demek demek istedi![]()
![]()
hav güzel olmadığı için iki kafadar çıktık yola.biraz ıslandık ama iyi bi gezi oldu.
İlk fotoğraftan belli zaten havanın güzel olmadığı :mrgreen: