28.01.2007 [Adana MT] Yumurtalık Gezisi

Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Bu haftasonu Adana MT olarak Adana - Yumurtalık (Ayas) İlçesini gezmeye karar verdik.

Buluşma Saati: 08:00

Hareket Saati: 08:30

Buluşma Yeri:
Çukurova Motor - Süleyman Demirel Bulvarı

Rota: Otobana girip Organize sanayi'den çıkılıp Misis köprüsünden geçip arka yoldan gidilecektir.

Menzil: 80km

Seyir: Yerine göre 30-90km/h arası

Katılım: Her tür motorla geziye katılınabilir.

Yol Durumu: Temiz asfalt.

Hava durumu: Yağışlı


Yemek:
Bölgedeki balık veya et lokantalarından birinde yenecektir.

Not: Grup sürüş kurallarına katiyen uyulacak. Tüm katılımcılar gezi öncesi yakıt ikmallerini yapmış olacak.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
umarım yağış olmaz. olursa gezi işi cidden yaş.......
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Pazar hava yağmurlu olursa katılım az olacak, ıslak zemin tehlike arz edecektir. Özellikle benim lastikler yağışta fena kayıyor. Bu hafta kısa bir Cumartesi turu yapmak isterseniz öğlen gibi ben klübe geleceğim. Ya da siz kararlaştırın bi saatte buluşalım.

Görüşmek üzere..
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Arkadaşlar zaten yağmur olursa güvenlik sebebiyle grup sürüşü yapmayacağız neticede gezi iptal olacak. Pazar sabah kalktığınızda baktınız gök yüzü kapalı, bulutlu veya yağmur yağıyor geziye gelmeyin.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gittiğiniz yerin adı da bi enteresan yahu :mrgreen: :queen:

İyi eğlenmeler :cherry: :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gittiğiniz yerin adı da bi enteresan yahu :mrgreen: :queen:

İyi eğlenmeler :cherry: :rendeer:

Enteresan menteresan...Sonuçta geziyorlar....Biz uyuyoruz..Sizde uyuyun...:wiinkk: :wiinkk:

İsmine bakıpta yumurta toplamaya gitmiycekler ha...Yanlış anlama...:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
öbür adı daha enteresan ayas:queen:
balık lokantasının karşısında küçük bir ada ve kale var orayı ziyaret edin birde sahilden devam edince bir kule var oradan da manzara güzeldir:cat:
ekleme:
aynı zamanda ceyhanı geçip narlık köyü çıkışındaki rampanın inişi biraz tehlikeli olabilir genelde yazları çok kaza oluyor o mevkide dikkat edin.
eğer zaman kalırsa kurtpınarı köyüne uğrayın kervansaray var. biraz bakımsız fakat yinede görmeye değer. narlık köyüne gelmeden sola dönen yolda
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
biz de incirlige gitmistik orda krayzie horse diye bi yer var atla gezdikten sonra anormal leziz bi sac kavurma gelmisti hala hatirlarim :cat:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
walla kendimi bildim bileli yumurtalık ı bilirim, daha 1 kere aklıma gelmemişti böle bişi :p ayrı bi yetenek :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Enteresan menteresan...Sonuçta geziyorlar....Biz uyuyoruz..Sizde uyuyun...:wiinkk: :wiinkk:

Biz uyumuyoruz ki :cherry: Her hafta geziyoruz :cherry: Siz görmüyorsunuz :wiinkk: Başka bi yuvamız var çünkü,anladın sen :) :rendeer:

walla kendimi bildim bileli yumurtalık ı bilirim, daha 1 kere aklıma gelmemişti böle bişi :p ayrı bi yetenek :p

Evet eczacı olunca aklına onlar geliyor işte :p :queen: Yetenekliyim :p

Sanane kıskandın mı?:p

Biliyor musun? Ya da bilme,gelince uygun bi dille anlatacağım :bounce:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ablamla eniştem eczacı ama onlarında aklına geldiini sanmıyorum :p sende ki apayrı bi yetenek :p
bide nereye geliorsun:pale: :salut: :pr: :p

Bu arada buqün hava çok güzel ya sanmıorum ki yarın yağmur yağsın..
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Ablamla eniştem eczacı ama onlarında aklına geldiini sanmıyorum :p sende ki apayrı bi yetenek :p
bide nereye geliorsun:pale: :salut: :pr: :p

Bu arada buqün hava çok güzel ya sanmıorum ki yarın yağmur yağsın..

Ooo demek meslektaşız :)
Oraya geleceğim ya,inşallah yani :p :p
Burda hava idare eder,yarın pikniğe gidicez yağmasın yaaa :mrgreen: :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Bugün hava muhteşemdi. Allah'tan dileğim yarın yağmur yağmasın. Pazartesi yağsın inşallah.
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
hava gün boyu çok guzeldi fakat şu anda bulutlu içimden bir ses yağmur yağmıcak diyor sabah uyandığımda havaya bakarım yağmur yoksa 8de ÇMSK önünde olurum.işala yağmur yağmaz we ayrıcana kimse buluşmaya geç KALMAZ:)))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar zaten yağmur olursa güvenlik sebebiyle grup sürüşü yapmayacağız neticede gezi iptal olacak.



Pazar sabah kalktığınızda baktınız gök yüzü kapalı, bulutlu veya yağmur yağıyor geziye gelmeyin.

Görüşmek üzere.



:p

Makine hocam burası harbiden sempatik olmuş...Böyle olur organizasyon dediğin...
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Şimdi hasan bey bu gurup sürüşleri nasıl oluyur ben annamadım da.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst