28.01.2006 Adana

Katılım
17 Ocak 2006
Mesajlar
161
kross yaptığınız her halinizden belli tebriler paylaşım için teşekürler.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
üzerinizdeki çamurları hortum tutup yıkarkenki görüntüleriniz niye yok :queen:
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
ben cros dönüşü sizi gördüm söze gerek yok harikasınız


ertuğrul eywallah saolasın, bu arada geçmiş olsun. o gece biz nasıl kendimize gelebilirz diye düşünürken sorun olup olmadığını soramadık... Yeniden geçmiş olsun...


BUnReCU;
hortum bizi paklamadı, bir de gidip tazzikli suya bulandık... Ama o fotograflar bizde :p
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
112
kardes hakikatende anlattigin gibiymis yaptiginiz isi anlatmaya yeten 3 fotograf buldum :cherry:
tekerlerinize saglik derim bu resimlerin uzerine baska bise diyemem....
sizi temizlemek icin belediye vidanjoru lazimmis yaaaa:queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Süpersiniz hocam,vallahi ne yaLan söyLeyim kıskandım :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst