27 Kasım 2010 Direksiyon Sınavı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim annem aldı 1 günde çıktı.3 hafta falan değil geçin onları siz.
 
Katılım
3 Ağu 2010
Mesajlar
190
6 da dosyaları verip 7 sinde alman imkansız. Ha tanıdığın varsa tamam olur. Ama yoksa tanıdık dosyaları emniyete verdiğinden 3 hafta sonra alıyorsun ehliyeti..


3 haftamı olurmu öyle şey. en fazla 1 gün bekletiyorlar tanıdığa filanda gerek yok hani.::159::
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
239
100 almışım böylece ehliyet maratonunun sonuna geldik:mrgreen:
 
Katılım
26 Eyl 2010
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar,
Forumu uzun zamandır ziyaretçi olarak takip ediyordum, ancak iki ay önce motosiklet sevdası tam olarak yüreğe düşünce hemen ehliyete yazıldım.
Çok şükür bugün itibariyle sizler gibi ben de bu işin sonuna gelmiş bulunmaktayım.
Başarılı olan tüm arkadaşlara hayırlı olsun, kazasız ve belasız sürüşler dilerim.
Saygılarımla.:cat:
 
Katılım
30 Ağu 2010
Mesajlar
470
90 vermişler, fazla bile. :) Az daha yatırıyordum scooterı...

a2 de scooter ne alaka:silent::silent: debriyajlı motor kullandırmaları lazım meb yönetmeliğinde mecbur diye biliyorum burdaki kurslarda böyle birşey yok sadece a1 de kullanıldugunu gördüm
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Keşke vitesli verselerdi, buradakiler hep scooterla sınavlarını oldu.

Aslında her motor hacmi için ayrı sınav olacak, balık adamlık gibi yıldız sistemi falan olacak ve bunların hepsi de güvenli sürüş eğitmenlerinin bulunduğu bir komisyonun denetiminde yapılacak...
 
Katılım
27 Kas 2010
Mesajlar
218
arkadaslar sınava girecekler için söylüyorum cok dikkat edin benim basıma geldi puanımı kırdılar derkerki: kask takmanız burada zorunlu degil isteyen takmasın ama ehliyeti aldıgınızda trafige kasksız cıkmayın denildi öle birsey denilirse sakın kanmayın aman diiat diyorum
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bundan sonra işlem nasıl yürüyor?
Dosyalarımız kurs tarafından hazırlanıyor, biz de randevu alıyoruz falan... Doğru mudur?

B ehliyetimi alırken dosyamızı alıp direkt emniyete gidiyorduk, artık öyle değil sanırım.
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
28
scooterla sınav yapıldığına inanamyorum, gerçek mi bu? vitessiz motorla sınav mı olurmuş?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst