6 da dosyaları verip 7 sinde alman imkansız. Ha tanıdığın varsa tamam olur. Ama yoksa tanıdık dosyaları emniyete verdiğinden 3 hafta sonra alıyorsun ehliyeti..
90 vermişler, fazla bile.Az daha yatırıyordum scooterı...
3 haftamı olurmu öyle şey. en fazla 1 gün bekletiyorlar tanıdığa filanda gerek yok hani.::159::
Gel istanbul'ada gör tam 22 gün sonraya gun vermişlerdi bana zamanında :queen:
Ve sabah 8:30da acılan yere 6da gidp sıraya gircen
İstanbulda hayat zor![]()