2600 KM'lik Güney Doğu Anadolu Gezisi-2

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canınıza ,,motorunuza sağlık.çok güzel bir gezi olmuş.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Yorum yazan tüm arkadaşlarıma daha güzel temenniler ile yeni geziler dilerim.. Bu arada Mayıs ayında Nord Kapp'e gitmeyi düşünmekteyim.. 4 motosikletli arkadaşımız ile İtalya-Avusturya-Almanya-Danimarka-İsveç-Norveç yapacağız ya , hayırlısı...
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
60
bayılarak okudum turunuzu,sayenizde bizde gormus olduk,emeginize saglık..
helal olsun size,daha nice turlar insallah,kazasız belasız..
 
Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
74
selçuk hocam, yeni görüyorum gezinizi. valla on numara gezi olmuş :) resimler, anlatım da süper!
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Yorum yazan tüm arkadaşlarıma daha güzel temenniler ile yeni geziler dilerim.. Bu arada Mayıs ayında Nord Kapp'e gitmeyi düşünmekteyim.. 4 motosikletli arkadaşımız ile İtalya-Avusturya-Almanya-Danimarka-İsveç-Norveç yapacağız ya , hayırlısı...


4 arkadaşımız derken? Ne oldu, grup büyüdümü? :cherry::cherry::cherry:
İnceden rota çalışmalarına başlamamız lazım... malum, yolumuz uzun :)
Selamlar
Alper
 
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Biraz geç de olsa okudum. İnanın ilk bölümü ile birlikte o kadar güzel bir gezi olmuş ve o kadar güzel anlatmışsınız Selçuk abi, sanki ben gezdim de gördüm oraları. :) Bizlerle paylaştığınız için çok teşekkür ederim :)
Küçük bir sorum var aklıma takılan,depo üstü çantanız biraz büyük, kullanırken size herhangi bir zorluk yaşattı mı? Uunutmadan, GV250 candır, inşallah ben de canıma can katacağım :) Durun bunu imza olarak kullanayım :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst