- Katılım
- 10 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,203
koraycım sen bi ara buralara uğrarsın. biz seni alırız doğubeyazıta kadar gideriz. ayıp ettin.
bu arada çok şık bir gezi olmuş tebrikler.
koraycım sen bi ara buralara uğrarsın. biz seni alırız doğubeyazıta kadar gideriz. ayıp ettin.
Osmaniyeli arkadaşım o Nur Dağları geçiti ne idi ya! Geçemedik Adanaya inecektik inemedik Haziran ayında donumuza kadar yağmur yedik Osmaniye Öğretmen evine kendimizi zor attık.. Ne dir O nasıl geçit yahu!
Arkadaşım o Gavur Dağı'nı hayatımız boyunca unutmayıacağız. Motosiklet ve doğanın mücadelesini en iyi şekilde yaşadığımız yerlerden birisiydi bizim için. Gezinin üzerinden neredeyse 1 ay geçti ama , gezi boyunca yüzümüze vuran rüzgar, bol oksijen, çam kokuları, virajları, dağları,denizleri, uzak diyarları düşündükçe kanımız yine kaynamaya başladı. Motorculuk virüs gibi birşey gerçekten.