2600 KM'lik Güney Doğu Anadolu Gezisi-2

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Merhabalar.. Gezinin 2.bölümüde mevcut sadece sığmagığı için 2 ye böldüm. Bu arada teşekkürler Haluk..
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Harika bir tur.
Bravo. :cat:
Senede bir kez böyle uzun yol yapmalı. :wiinkk:
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Harikasınız vallahi süper bir gezi olmuş elinize sağlık fotoları paylaştığınız içinde sağolun
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
bu zor yolları ailecek almak gerçekten takdir edilecek bi durum.Süper geziler yapılyorsunuz.GV250 ye maşallah walla cruiser 250 cc lerin Africa Twini oldu mübarek :p
 
Katılım
21 May 2009
Mesajlar
158
Osmaniyeli arkadaşım o Nur Dağları geçiti ne idi ya! Geçemedik Adanaya inecektik inemedik Haziran ayında donumuza kadar yağmur yedik Osmaniye Öğretmen evine kendimizi zor attık.. Ne dir O nasıl geçit yahu!

vallaha da oralarda olsam sizleri alır gece benim eve atardım arabayla....kardeş nurdagının eski adı GAVURDAĞI dır...orası öle garip bir yer işte....zamanında maraş fen lisesinde okuyordum ,,,osmaniye maraş minibüsleriyle hafta sonları gelir giderdik...hiç bir zaman taze kaza görmeden ordan geçtiğimi hatırlamıyorum....daha ziyadesiyle otobanda damperlilerin,, eski karayolunda da minibüs ve otomobillerin kazaları olurdu (eski yol çok ama çok traji komik bir yol....tepeden nurdağının düzlüğüne iniş kısmı.)..hele o 814m lik dev viyadüğün rüzgarı meşhurdur....eminim hatırlarsınız hem viyadüğü hem de tüneli....keşke oralarda olsaydım...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
23
Arkadaşım o Gavur Dağı'nı hayatımız boyunca unutmayıacağız. Motosiklet ve doğanın mücadelesini en iyi şekilde yaşadığımız yerlerden birisiydi bizim için. Gezinin üzerinden neredeyse 1 ay geçti ama , gezi boyunca yüzümüze vuran rüzgar, bol oksijen, çam kokuları, virajları, dağları,denizleri, uzak diyarları düşündükçe kanımız yine kaynamaya başladı. Motorculuk virüs gibi birşey gerçekten.
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Off bee tebrik ederim, motorunaza sağlık. Ben temmuzda istanbul adana alanya gitmeyi istiyorum. Yola çıkarken neler almam gerekiyor?
 
Katılım
19 Haz 2006
Mesajlar
74
Harika bir gezi tebrikler
bu arada gv 250 maşallah diyelim de göze gelmesin :)
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşım o Gavur Dağı'nı hayatımız boyunca unutmayıacağız. Motosiklet ve doğanın mücadelesini en iyi şekilde yaşadığımız yerlerden birisiydi bizim için. Gezinin üzerinden neredeyse 1 ay geçti ama , gezi boyunca yüzümüze vuran rüzgar, bol oksijen, çam kokuları, virajları, dağları,denizleri, uzak diyarları düşündükçe kanımız yine kaynamaya başladı. Motorculuk virüs gibi birşey gerçekten.

Gerçekten motosikletler ile yol yapmak araç içinde yol yapmaktan çok farklı idi. Daha Özgür'dük geçtiğimiz kasaba ve köyler hala hafızamızda Hassa ilçesi, Kırıkhan, Reyhanlıyı hayatım boyunca unutamam. Ama araba ile olsa idi sadece yanlarından geçip giderdik o kadar. Motosikletler ile insan diğer insanlar ile hemen sosyalleşmeside cabası arabada bu pek mümkün değil..
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
23
Cousinacruis arkadaşım eğer temmuz ayında güneye motosiklet ile geleceksen işin gerçekten oldukça zor. Bu cehennem sıcaklarında seni dumanı üstünde tüten ve eriyen asfaltlar ile yoğun bir nem bulutu karşılayacaktır. Bu yüzden çok terleyeceksin ve bütün t-shirt ve pantolonların terden bembeyaz tuz olacaktır. Ayrıca yazlık montun ve kaskın bile fazla gelecektir.
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Zor bir yolculuk olacaktır sıcaklara dikkat etmek gerekiyor çünkü dikkat dağıtıyor..
 
Katılım
9 Ara 2009
Mesajlar
90
kıskançlıktan değerlendirmede iyi vermişim sabahleyin, şimdi bidaha bakınca zaten oylamışsınız uyarısı çıktı (mükemmel vermliymişim =) ).
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Canın sağolsun.. Umarım kısım 1'i okumuşsundur.. Bu gezinin 1. bölümüde...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
keşke geçerken ya da yola çıkacakken haber etseydiniz...
harika bir gezi olmuş ama en çok da şansınız yaver gitmiş...
tekrarında bizleri unutmayın oldu mu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst