- Katılım
- 30 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,051
- Konu Yazar
- #1
Selamlar,
Bu rotayı 3. ye tekrarlıyoruz. Gerçekten çok güzel manzaralı, bol bol virajlı (yatıp kalkmaktan kusacaktım artık) harika bir yol. Kısaca rotayı özetliyim. Bursadan önce mudanyaya gittik. Güzelyalıdan eski sahil yoluna sapıp kurşunludan çıktık. Daha sonra sırasıyla Gemlik, Kumla, Fıstıklı, Armutlu, Kapaklı, Esenköy'ü gezdik. Amacımız esenköyde denize girmekti. Saolsun orada tanıdık bir abimiz var. Çay bahçesinde onun odasında üstümüzü değişip yallah denize
Yaptığımız toplam yol 260 km civarı. Neyse uzatmadan Resimlere geçeyim.
İşyerinde son hazırlıklar,

Güzelyalıda mola vermeden direk kumlaya girdik.

Kumlada deniz fena değil.

Burası esenköy



Adet oldu her gittiğimizde kano yarışı yapıyoruz

Dönüş vakti;

Esenköye gelmeden 5 km geride şelale diye bir yer vardı. Bu sefer gidelim dedik. Keşke gitmeseydik şelale dedikleri yerde bir dere akıyor oda çok azalmış
ale:

Yolda güzel gördüğümüz her yerde durduk. 150 km boyunca deniz bize hep eşlik etti. İnanılmaz manzaralar var.







XT'de bana yakıştı :mrgreen: Çok güzel, çok beyendiğim bir motorda ayaklarım yere deyse dahada beyenicem :salut: Durmak için kaldırım arıyorum




Yolda toprak bi yol gördük ve bizim endurocular dayanamadı. CBR'la 5 km cross yaptım. Ciğerlerim düşecekti.

Ama gittiğimize deydi. Tam kamplık yer :cat:












Ve kapanış :cat:

Yorumları bekliyorum :mrgreen:
Bu rotayı 3. ye tekrarlıyoruz. Gerçekten çok güzel manzaralı, bol bol virajlı (yatıp kalkmaktan kusacaktım artık) harika bir yol. Kısaca rotayı özetliyim. Bursadan önce mudanyaya gittik. Güzelyalıdan eski sahil yoluna sapıp kurşunludan çıktık. Daha sonra sırasıyla Gemlik, Kumla, Fıstıklı, Armutlu, Kapaklı, Esenköy'ü gezdik. Amacımız esenköyde denize girmekti. Saolsun orada tanıdık bir abimiz var. Çay bahçesinde onun odasında üstümüzü değişip yallah denize
İşyerinde son hazırlıklar,

Güzelyalıda mola vermeden direk kumlaya girdik.

Kumlada deniz fena değil.

Burası esenköy



Adet oldu her gittiğimizde kano yarışı yapıyoruz

Dönüş vakti;

Esenköye gelmeden 5 km geride şelale diye bir yer vardı. Bu sefer gidelim dedik. Keşke gitmeseydik şelale dedikleri yerde bir dere akıyor oda çok azalmış

Yolda güzel gördüğümüz her yerde durduk. 150 km boyunca deniz bize hep eşlik etti. İnanılmaz manzaralar var.







XT'de bana yakıştı :mrgreen: Çok güzel, çok beyendiğim bir motorda ayaklarım yere deyse dahada beyenicem :salut: Durmak için kaldırım arıyorum




Yolda toprak bi yol gördük ve bizim endurocular dayanamadı. CBR'la 5 km cross yaptım. Ciğerlerim düşecekti.

Ama gittiğimize deydi. Tam kamplık yer :cat:












Ve kapanış :cat:

Yorumları bekliyorum :mrgreen: