26 Kasım 2021 Yamaha Güncel Fiyat Listesi (ZAM)

Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
https://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/206811-yamaha-2021-nisan-guncel-fiyat-listesi.html

1 nisan tcmb dolar kuru: 8,17 mt25: 6272 dolar

bugün dolar kuru: 13,80 mt:25 6304 dolar

fiyatlar tamamen aynı aslında. eriyen şey belli.

Ulke olarak matematikten anlamayip sadece futbol ve siyasetten anlayinca, soyledigimiz sozler;
dis minnaklar,
amariga'nin oyunu,
almanya bizi kiskaniyor,
buyumemizi istemeyenler var.

Eklemek isteyen?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
vay anam vay. 1 gün bile değil 6-7 saat internete girmedik neler olmuş serhat ya
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,536
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hakikaten de R7 ne zaman geldi, satışa çıktı da 30.000 TL zam yedi? Dış mihrak dedikleri Yamaha ve Japonya sanırım.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
tr de geçen her 1 ay dünyada 1,bazı bölgelerde 3 seneye bedeldir.neredeyse motosiklet sektörünün 1 ayda aldığı zam 80 90 bin tlyi buldu hatta geçenlerde oldu.1000cc yarış motorları ve advanture 1000cc üzeri motorlar 400bin den başlayan fiyatlarla satılıyor.orta sınıf mt07 vs ilk büyük cc motorları 150 200 bandına oturdu.250cc ler sonunda 100 bin tl görmeye başladı.tabi bu arada otomatik bir otomobil 400 500 bin den ehh işte diyip oturacağınız bir ev 1 milyondan satışta.çok yazılır çok söylenir ama bana göre şu saatten sonra herşey bitmiştir.tl çok ağır yara aldı tedavisi bence artık yok
 
Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
21
Yamaha tekrar fiyat güncellemesi yaparak bizlere kafayı yedirtmeye devam ediyor.Güncel fiyat listesinde Tracer 7 192.000TL.Sıfır almak hayalden öte....
 

Luc

Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
265
Hakikaten de R7 ne zaman geldi, satışa çıktı da 30.000 TL zam yedi? Dış mihrak dedikleri Yamaha ve Japonya sanırım.

İlk satışa açıldığında 135.000TL idi. (Normalde o fiyat bile yüksek 100-110bin arasında olması gerekiyordu) 1 hafta içerisinde 51.500TÜRK LİRASI zam geldi. Şaka gibi...
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
İlk satışa açıldığında 135.000TL idi. (Normalde o fiyat bile yüksek 100-110bin arasında olması gerekiyordu) 1 hafta içerisinde 51.500TÜRK LİRASI zam geldi. Şaka gibi...

OTV olmasa o fiyatlarda olurdu muhtemelen, dolar/euro alip basini gidince fiyatlar da uctu gitti.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Şub 2018
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Süper oleyyy
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst