26.10.2008

Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
187
resim134mt7.jpg


resim112sw1.jpg

resim113qm5.jpg

resim114mn6.jpg

resim121mi6.jpg

resim122gv3.jpg

resim123es7.jpg

resim125br4.jpg
[/CENTER][/IMG]
resim126sn7.jpg
[/CENTER][/IMG]
resim127ru4.jpg
386/4666/resim127ru4.jpg[/url][/CENTER][/IMG]
resim128li5.jpg
koca oğlan
resim132ae9.jpg
koca oğlan ve maviş:cat:
resim129lg9.jpg
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
AAAAADDDDDAAAANA Yahu az kaldı aya da çıksaydınız diyecektim:cat:yüreğimizin yağını erittiniz.yüreğinize sağlık:salut:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
33
ABİ ÇOK GÜZELDİ HERKESİN EMEĞİNE SAĞLIK FERHAT ABİ YANLIZ OĞÜN COŞTURDUN HELAL SANA :cat:
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
187
AAAAADDDDDAAAANA Yahu az kaldı aya da çıksaydınız diyecektim:cat:yüreğimizin yağını erittiniz.yüreğinize sağlık:salut:
hasan abi ne zamandersen adanada bu eylenceli etkinlik yaparız adanadan selamlar:rendeer:

Resmen duvara tırmanmışsınız.
Helal size. :cat:
bu fotaların devamı var ama video olarak atabilirsem daha güzel selamlar:cat:

Helal olsun. :bounce:
içelden gelmeni bekleriz:queen:

ABİ ÇOK GÜZELDİ HERKESİN EMEĞİNE SAĞLIK FERHAT ABİ YANLIZ OĞÜN COŞTURDUN HELAL SANA :cat:
fatih kardeşim etkinlikler macara dolu olunca coşmamak elde değil:rendeer:

macaralarımız hep böyle geçiyor genelde:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte enduro dediğin tim budur bu heycanı yaşamak isterdim doğrusu
sizde attığım taklaları sayardınız artık ,

çok güzel olmuş emeğinize sağlık. .
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Bir motoru takla atarken gördüm :) okadar yüksekten düşünce çalışırmı ya?:silent: Adana'ya yazın geleceğiz inşallah, C800 ile bizde yolları feth ederiz. İnşallah buluşuruz:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst