Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 7 Eyl 2006
- Mesajlar
- 321
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaklaşık 25 motor olması gereken gezimiz tam ekibin evden çıkma saatinde başlayan yağmur nedeniyle yukarıda kadroyla
başladı
ve yola çıktık
harika bir boğaz manzarası
çay içmek duruyoruz denize sıfır bir tesis olan alperenlerdeyiz tesis güzel fakat fiyatlar biraz pahalı
tesisin panoraması gayet güzel
tema vakfındayız gerçekten mükemmel bir yer
yağmurdan eser yok birden bastıran sıcak altındaki ekibimiz
tema vakfından bakınca boğaz bir başka güzel görünüyor
fatih sultan mehmet köprüsünün yeni sahibi
ekip hz yuşa tepesinde
kedi böyle sevilir ve poz verdilirir
dünya tatlısı bir çift birliktelikleri bir ömür sürer inşallah
ekmek parası
yollar nedeniyle uzun süre düşük hızda gitmek zorunda kaldık motorlar haliyle ısındı ve ısıttı dinlenmek hakları tabi
hasan kardeşim hangisini araklasam diye bakınıyor
anadolu kavağında bizimle ilgilenen savaş kardeşimize sonsuz teşekkürler bu resim çekilmeden az önce balık ekmekler vardı artık yoklar
yoros kalesinin olduğu tepeden harika bir manzara
ceneviz yapımı yoros kalesi
motorlara gene mola fırsatı çıktı
böyle bir manzaranın önünde de poz vermeden olmazdı
geldik anadolu fenerine manzarası yetiyor zaten
işte jagadam fazla söze ne hacet
gezimizin sonu ekibe tekrar teşekkürler