26.03.2006 Adana ç.m.s.k Tarsus Off Road Gezisi

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
FUUT İNAN SENİ YÜKSEK SESLE ANDIM BÜTÜN ABİLER ARKADAŞLAR SAHİT "AMA YEMEĞİN SONUN DA" ŞİMDİ ÇIKAR GELİR ERTESİ GÜNDE PİRZOLALARI SORAR DEDİM. CANIM BİZİ SENSİZ BIRAKMA BAK SENSİZ ISLANDI ARKADAŞLARIMIZ:salut:

FUAR DÖNÜŞÜ ESSAHLI BİR GEZİ YAPALIM BU HAFTA RADAR ARACI KIÇIMIZA TAKILDI 70 KM HIZI GEÇEMEDİK MOTORLU AVUKAT BU İŞİ SEN ORGANİZE ET BEN RACİNG CİLERİ FİŞEKLERİM YUSUF ABİDE CHOOPERLERİ HAVA DA AÇIK OLURSA SESİ TE VANDAN GELİR UMARIM:queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
adem abi sen hava bozunca bmw ile devam etmişsin anlaşılan bide bu xx i kim aldı model kaç sende zaten 1000 rr vardı osman abinin motoru kimde kafam karıştı bi açık et hele abi :)
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
sayın adana ekibi 1 nisanda adanadayım sizlerle tanış olmak isterim...ya bu hafta gelir diye bekledik siz haber dahi alamadık birde sizin kulüpte sanki bir organizasyon eksikliyi var gibi gördüm kimileri habersiz kalıyor nedendir umarım yanılıyorumdur...e 8 yaşındaki küçük için yazıyorum tebrik ederim benim yegen 7 yaşında ve 200 lük cros kullanıyor oda cekirdekten yetişme tanışmanızı isterim...gezi ok güzel olmuş sincap motorlu avukat kılınçbalıgı bizim künefeye karşılık intikam alıyorsunuz ha :))) neden yalan söylegeyim agzım sulandı...ama ebn hoşu küçük motorcuydu... bu msj ona iletirseniz mutlu olurum bizimkinin adı mustafa (musti).canım benim hep kıyafetle dolaş motorda abilerine örnek ol biraz aferim sana tebrikler.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
vay be yusuf kardeş kebap ha valla karnımda aç kokuyu burdan aldım valla

bu arada dikkatimi iki şey çekti biri motorların başında motora bakanlar etkinliği izleyenlerden çok ...sizin ne hakkınız var kardeşim etkinliğe olan ilgiyi dağıtmaya bu yüzden motorlar yasaklanmalı...:p

bide küçük crossçu... çok beğendim ileride işallah iyi bir motorcu olacak...:cat:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla en güzele yemeklerdi be:p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
LASTROMANTIC' Alıntı:
adem abi sen hava bozunca bmw ile devam etmişsin anlaşılan bide bu xx i kim aldı model kaç sende zaten 1000 rr vardı osman abinin motoru kimde kafam karıştı bi açık et hele abi :)
abiş 1100 xx 2006 model bekliyoruz osmanın motoru satlık 1100xx gelince kim binecek karar vereceğiz osman 1000rr tav eğer beğenmezse ben binerim yani 600 gidiyor elimizde 1000rr ve 1100xx kalacak
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
ael320' Alıntı:
FUUT İNAN SENİ YÜKSEK SESLE ANDIM BÜTÜN ABİLER ARKADAŞLAR SAHİT "AMA YEMEĞİN SONUN DA" ŞİMDİ ÇIKAR GELİR ERTESİ GÜNDE PİRZOLALARI SORAR DEDİM. CANIM BİZİ SENSİZ BIRAKMA BAK SENSİZ ISLANDI ARKADAŞLARIMIZ:salut:


Abi ne yapayım motorum bakımda:salut: alacağım olsun
Bi bakımada iyiki gelmedim çünkü kesin hasta olurdum:p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
merih' Alıntı:
sayın adana ekibi 1 nisanda adanadayım sizlerle tanış olmak isterim...ya bu hafta gelir diye bekledik siz haber dahi alamadık birde sizin kulüpte sanki bir organizasyon eksikliyi var gibi gördüm kimileri habersiz kalıyor nedendir umarım yanılıyorumdur...e 8 yaşındaki küçük için yazıyorum tebrik ederim benim yegen 7 yaşında ve 200 lük cros kullanıyor oda cekirdekten yetişme tanışmanızı isterim...gezi ok güzel olmuş sincap motorlu avukat kılınçbalıgı bizim künefeye karşılık intikam alıyorsunuz ha :))) neden yalan söylegeyim agzım sulandı...ama ebn hoşu küçük motorcuydu... bu msj ona iletirseniz mutlu olurum bizimkinin adı mustafa (musti).canım benim hep kıyafetle dolaş motorda abilerine örnek ol biraz aferim sana tebrikler.
sevgili merih organizasyonda bir problemimizin olduğunu zannetmiyorum pazar günü herhangi bir proğramımız yoktu aslında dostlar kulüpte bir araya gelince ortaya bir gezi çıktı kulübe gelen herkesin herşeyden haberi vardır gelmeyene yada hariçten toplanana diyeceğim yok ama gelip bizlede tanışsalar çok seveceklerine eminim bizler bünyelerde bağımlılık yapıyoruz sende göreceksin umarım unutmadan çoğumuz 1 nisanda istanbuldayız ona göre sonra gerisi nerde diye sorma yada istanbulda buluşalım kendine iyi bak görüşmek üzere:bounce:
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
ael320

adem abi ben 1 nisanda adanada olacam askerlik sınavım var (subaylık).bizim ekip istanbulda ama benim zealsun sıtantında slayt gösterimim olacak orada yerime izlerseniz sevinirim ama fuarda olamamak beni üzüyor hatta yakıyor derim.abi sizdegil motorcu kanındaki DNA ların üzerindeki gen dizilişleri bagımlılık yapan tiptendir.araştırdım ispatladım ilk ıspatı nette olan dostlar
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
merih' Alıntı:
adem abi ben 1 nisanda adanada olacam askerlik sınavım var (subaylık).bizim ekip istanbulda ama benim zealsun sıtantında slayt gösterimim olacak orada yerime izlerseniz sevinirim ama fuarda olamamak beni üzüyor hatta yakıyor derim.abi sizdegil motorcu kanındaki DNA ların üzerindeki gen dizilişleri bagımlılık yapan tiptendir.araştırdım ispatladım ilk ıspatı nette olan dostlar
ABİM CANIM KARDEŞİM BENİM MOTORLARIMIZ NE KADAR YIRTICI VEDE GADDAR GÖRÜNSEDE İŞTE BİZ BÖYLEYİZ "DUYĞUSAL" VEDE SEVECEN EN KISA ZAMANDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE "ALLAHA EMANET OL":thumleft:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
Wallaha ben burdayım :mrgreen: öyle fuar filan gidemeyoz biz:p
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
BBRR' Alıntı:
bu arada dikkatimi iki şey çekti biri motorların başında motora bakanlar etkinliği izleyenlerden çok ...sizin ne hakkınız var kardeşim etkinliğe olan ilgiyi dağıtmaya bu yüzden motorlar yasaklanmalı...:p

Abi adamlar ne yapsın alet baktırıyo asfalt ağlıyor bea :p :mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
ne kadar güzel adanalı motorcu arkadaşlarımız.aksiyona devam.sizleri destekliyoruz
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
105
kılıçbalıı abi sana olmamış racing ama turan abiye yakışmış :) motor yere yapışmış. tam racing olmuş :)
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
Arkadaşlar Gezilerimizin büyük bir kısmını içeren ilk ÇMSK gezi CD si tamamlanmıştır. bu akşam 20:00 da klupte olcam izlemek isteyen arkadaşlar gelebilirler.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
nightwatcher' Alıntı:
Arkadaşlar Gezilerimizin büyük bir kısmını içeren ilk ÇMSK gezi CD si tamamlanmıştır. bu akşam 20:00 da klupte olcam izlemek isteyen arkadaşlar gelebilirler.
Sana hayranım recep ciğim hiç erinmeden sıkılmadan bu işlere koşturuyorsun ellerine sağlık akşam orda olacağım "İnşaallah"
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
Makine' Alıntı:
@ael320

Abi her resmi benim makine ile çekmedim. Senin çocuğun resimleri Yusuf abini makinsinde. Ben sadece bendeki resimleri ekledim abi.

Görüşmek üzere.
HASAN MERHABA ANA SAYFAYA REKLAM GİRMEK İSTEYEN BİR DOSTUM VAR MOTOSİKLET CAMİASINDAN. KİMLE GÖRÜŞMEK GEREKİYOR: BİLGİLENDİRİRMİSİN BENİ?
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
295
nightwatcher' Alıntı:
Arkadaşlar Gezilerimizin büyük bir kısmını içeren ilk ÇMSK gezi CD si tamamlanmıştır. bu akşam 20:00 da klupte olcam izlemek isteyen arkadaşlar gelebilirler.

Allahıma şükürler olsun bitirdin ayrıca beni de bitirdin bea:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst