250SR Yakıt ve sürüş hakkında önerileriniz

Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
176
Hyosung GD250R'da 6.5 lt ortalamayı gördüm. Uzun yol değildi. İlçeler arası yol. Tapa gaz 170-180 gitmiştim.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,527
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Abi şimdi benim driftte 2.5-3 yakıyo 650 cc motor da aynı yakıyo ne anladım ben bu işten. :)

Üst devirde yüksek yakması normal de bu kadar fark oluşması ilginç. Benim eski Rks de 2-2,5 yakıyordu, uzun yola çıktım sürekli tapagaz 4 lt ve üzeri yakmıştı yanlış hatırlamıyorsam. 650 cc'yi o şekilde yaktırabilmek için herhalde sürekli 6. vites 4-5000 devir civarı sürmek gerek.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
125cc enjeksiyonlu motor kadar şehiriçinde rahatlatan yok. Benimki sakin kullanımda 1.8-2 yakıyor ben devirli ve agrasif kullandığımda bile 2.3 2.4 oluyor. Bana göre bu değerin üstünde 125cc enjeksiyonlu motor olmamalı.
 
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
830
Arkadaşınız galiba Amerika’daki hız rekorlarının kırıldığı black rock çölü veya civarında yaşıyor 1200 km boyunca sürekli top speed gitmeye nasıl çalışabilir ki bir insan başka bir coğrafyada? Şunu sürekli devirli kullanmış sürekli redline’a yakın vites değiştirmiş deseniz anlayacağım da sürekli top speed gitmiş deyince bir olmuyor sanki 😅
 
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
Arkadaşınız galiba Amerika’daki hız rekorlarının kırıldığı black rock çölü veya civarında yaşıyor 1200 km boyunca sürekli top speed gitmeye nasıl çalışabilir ki bir insan başka bir coğrafyada? Şunu sürekli devirli kullanmış sürekli redline’a yakın vites değiştirmiş deseniz anlayacağım da sürekli top speed gitmiş deyince bir olmuyor sanki

hocam hayır diyorum ki adam tapa gaz gitmis 170 kilometre kabataslak git gel 170 km 50 tl yakmış
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Nc.ler ile yakıt tüketiminde kapışıyorsun kardeşim :)

NC ile kapışmak için peygamber sabrı gerekli abi birazcık. :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:34 ----------

vaay iyi görmüşsün 3.6 yı.
ben versys le 3,8 görmüştüm sanırım uzun yolda

Normal uzun yol değerleri ortalama 4 / 4.2 litre yakıyor. 3.6 litreyi yakarken, yaklaşık 200 km boyunca 6. viteste ort. 90 km hız ile gittim hep. :queen: Bir daha da o kadar denemedim zaten. Sakin kullanımda uzun yol 4.2, Kocaeli - İstanbul arası git gel, biraz da trafik ile tüketimi hep 4.7 litre çıkıyor.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,258
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Nasip olursa bu hafta içi CF Moto 250SR almayı düşünüyorum. Yakıt konusunda bir arkadaş vlogunda 125 km de 50 tl yaktı demiş 1200km de rodaj yeni bitmiş ve sürekli top speed gitmeye çalıştım diyor sizce yakıt durumu nedir sürüşü nasıldır

Depoyu direk egzoza mı bağlamış, nasıl yapmış o işi?:silent:
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
kısa mesafe yi tapa gaz gidiyorsanız yada fark etmez normal gidiyorsanız bile standart kullanıma göre gerçekten çok fazla artış oluyor.salgından önce mt07 ile karma kullanım yani evi,iş,gezme,gazlama 4.9 ile 5.3 arasındaydı 1 sene önce.şimdi ya basmaya yada kısa mesafe kullanıyorum 2km civarı 5.7 litreye çıktı hatta geçen bastım ortalamayıda 0 lamıştım şu an ortalama 6.2 litre yazıyor ağzım açık bir şekilde bakıyorum,düşünüyorum nası oluyor diye.ama cevabı bu gibi duruyor 1 senedir düzenli sürmüyorum işe gitmyiorum
 
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
730
Cfmoto ya 40 bin vermek...hintlileri anlarım ama bence çinli etmemeli 40, şekil vs olsada...ben olsam illaki r25 yada daha hızlısı mt25 alırdım...mt25 im vardı. küçük ama deli bir motordu..tramersiz bulunur o paraya...cfmoto yu satarkende zorlanırsın...temiz mt25 i 1 lira in, kaparlar...
 
Katılım
18 Mar 2021
Mesajlar
55
Arkadaşlar ben hiç birşey anlamadım 250SR ile ilgili bilgi soruyorum yakıtı öneri fakat herkes bana R25 ve mt25 soruyor bunların temizi yok yok herkes 5. sahibi resmen r25 veya mt25 diye tabir ettiğiniz motorlar al satçı motoru olmuş kazası kaydı kuydu belli değil o kadar övülesi şekilleri kalmamış herkes al sat yapıyor ve aradaki fark biri 5. el motor biri 0 böyle değerlendirin kime sorsam 4. sahibiyim ha diyorki bide sigortadan baksak hani daha 5 tane daha çıkar diyor 2016 modele adam 38 bin yazmış mantıklı değil
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Arkadaşlar ben hiç birşey anlamadım 250SR ile ilgili bilgi soruyorum yakıtı öneri fakat herkes bana R25 ve mt25 soruyor
Sıkıntı da burada zaten 250SR alırsan soru sorabilecek kimse biraz zor bulursun. Tam tersine biz sana soracağız. Alış bence :)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bunun yakacağı yakıt normal kullanımda 3.5 - 4 litreyi geçmez. Diğer yandan motoru sürekli son gaz kullanan adam bu ülkede neden ikinci el yarış motoru görünümlü motor alınmamalının güzel bir açıklaması olmuş.

MT-25, R25 konusunda haklısın. İkinci elde en kolay satılan ancak yukarıda yazdığım sebepten dolayı en uzak durulması gereken motorlardır. O maceraya gireceğine sıfır bundan al.
 
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
7
Arkadaşlar ben hiç birşey anlamadım 250SR ile ilgili bilgi soruyorum yakıtı öneri fakat herkes bana R25 ve mt25 soruyor bunların temizi yok yok herkes 5. sahibi resmen r25 veya mt25 diye tabir ettiğiniz motorlar al satçı motoru olmuş kazası kaydı kuydu belli değil o kadar övülesi şekilleri kalmamış herkes al sat yapıyor ve aradaki fark biri 5. el motor biri 0 böyle değerlendirin kime sorsam 4. sahibiyim ha diyorki bide sigortadan baksak hani daha 5 tane daha çıkar diyor 2016 modele adam 38 bin yazmış mantıklı değil


Kardeşim ben de de var sr250 bu hafta yazarım km ölçüp daha yeni bitti rodajı güzel motor 157 yi gördüm düz yolda
 
Katılım
17 Ocak 2019
Mesajlar
120
125 km'de 50 TL yani yanlısım yoksa 100 km de 5.6-5.7 falan yapıyor o ne la öyle dizel clio'mu bu ehehhe.
Benimde R25'im olmuştu zamanında şahsen motorun canını alsam bile 5.5'i gecmiyordu.
Bu video'daki arkadaş galiba 7/24 redline'da geziyor. O motor normal kullanımlarda şehir içi 100 km'de 4.0'ı geçmez bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim sen al sr250 güzel motor.r25 bulaşma hepsi kazalı çürük sakat motorlar
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
250SRın bence eksisi Umanın mükemmel fiyat politikası. Aynı blok aynı motor arada 12 bin lira var. 100 bin liralık motorda 12 bin lira değil 28 bin liralık motorda 12 bin lira. Hadi geçtim en azından fiyatı hintlilerle aynı olsaydı. Dominar 400le arasında fiyat farkı az. Ki karşılaştırılmaz bile güç olarak.

Ben buralarda baya görüyorum 250 nk. İyi satıyor bence. Ama bu fiyat politikasıyla ben 250 sr almam.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
250SRın bence eksisi Umanın mükemmel fiyat politikası. Aynı blok aynı motor arada 12 bin lira var. 100 bin liralık motorda 12 bin lira değil 28 bin liralık motorda 12 bin lira. Hadi geçtim en azından fiyatı hintlilerle aynı olsaydı. Dominar 400le arasında fiyat farkı az. Ki karşılaştırılmaz bile güç olarak.

Ben buralarda baya görüyorum 250 nk. İyi satıyor bence. Ama bu fiyat politikasıyla ben 250 sr almam.

kesinlikle katiliyorum ve artiriyorum, 250nk kucuk bir maliyet artisiyla kronik sorunlarindan kurtarilmis olarak piyasaya ciksa, dusunmeden alirim.

alacan akuyu degistir vidalari sabitlet rulman yenile ohooo cok is..
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,028
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
kısa mesafe yi tapa gaz gidiyorsanız yada fark etmez normal gidiyorsanız bile standart kullanıma göre gerçekten çok fazla artış oluyor.salgından önce mt07 ile karma kullanım yani evi,iş,gezme,gazlama 4.9 ile 5.3 arasındaydı 1 sene önce.şimdi ya basmaya yada kısa mesafe kullanıyorum 2km civarı 5.7 litreye çıktı hatta geçen bastım ortalamayıda 0 lamıştım şu an ortalama 6.2 litre yazıyor ağzım açık bir şekilde bakıyorum,düşünüyorum nası oluyor diye.ama cevabı bu gibi duruyor 1 senedir düzenli sürmüyorum işe gitmyiorum

Ben de artık işe gitmiyorum, gittiğim zaman aynı rota (20 git 20 gel şehir içi) yaklaşık aynı trafikte, yaz ve kış arasında, sarfiyatta 3,6'dan 3,9'a bir artış oluyordu. (Neredeyse %10 fark.) Sebebi tamamen kışın motorun ideal çalışma sıcaklığına daha geç ulaşması.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst