Abi şimdi benim driftte 2.5-3 yakıyo 650 cc motor da aynı yakıyo ne anladım ben bu işten.![]()
revival 50 bende de var. full tapagazda 3 ü geçemedim hiç. hemde 80cc yaptırdığım halde
o motorda başak bi sıkıntı olabilir
Arkadaşınız galiba Amerika’daki hız rekorlarının kırıldığı black rock çölü veya civarında yaşıyor 1200 km boyunca sürekli top speed gitmeye nasıl çalışabilir ki bir insan başka bir coğrafyada? Şunu sürekli devirli kullanmış sürekli redline’a yakın vites değiştirmiş deseniz anlayacağım da sürekli top speed gitmiş deyince bir olmuyor sanki
Nc.ler ile yakıt tüketiminde kapışıyorsun kardeşim![]()
vaay iyi görmüşsün 3.6 yı.
ben versys le 3,8 görmüştüm sanırım uzun yolda
Nasip olursa bu hafta içi CF Moto 250SR almayı düşünüyorum. Yakıt konusunda bir arkadaş vlogunda 125 km de 50 tl yaktı demiş 1200km de rodaj yeni bitmiş ve sürekli top speed gitmeye çalıştım diyor sizce yakıt durumu nedir sürüşü nasıldır
Sıkıntı da burada zaten 250SR alırsan soru sorabilecek kimse biraz zor bulursun. Tam tersine biz sana soracağız. Alış benceArkadaşlar ben hiç birşey anlamadım 250SR ile ilgili bilgi soruyorum yakıtı öneri fakat herkes bana R25 ve mt25 soruyor
Arkadaşlar ben hiç birşey anlamadım 250SR ile ilgili bilgi soruyorum yakıtı öneri fakat herkes bana R25 ve mt25 soruyor bunların temizi yok yok herkes 5. sahibi resmen r25 veya mt25 diye tabir ettiğiniz motorlar al satçı motoru olmuş kazası kaydı kuydu belli değil o kadar övülesi şekilleri kalmamış herkes al sat yapıyor ve aradaki fark biri 5. el motor biri 0 böyle değerlendirin kime sorsam 4. sahibiyim ha diyorki bide sigortadan baksak hani daha 5 tane daha çıkar diyor 2016 modele adam 38 bin yazmış mantıklı değil
250SRın bence eksisi Umanın mükemmel fiyat politikası. Aynı blok aynı motor arada 12 bin lira var. 100 bin liralık motorda 12 bin lira değil 28 bin liralık motorda 12 bin lira. Hadi geçtim en azından fiyatı hintlilerle aynı olsaydı. Dominar 400le arasında fiyat farkı az. Ki karşılaştırılmaz bile güç olarak.
Ben buralarda baya görüyorum 250 nk. İyi satıyor bence. Ama bu fiyat politikasıyla ben 250 sr almam.
kısa mesafe yi tapa gaz gidiyorsanız yada fark etmez normal gidiyorsanız bile standart kullanıma göre gerçekten çok fazla artış oluyor.salgından önce mt07 ile karma kullanım yani evi,iş,gezme,gazlama 4.9 ile 5.3 arasındaydı 1 sene önce.şimdi ya basmaya yada kısa mesafe kullanıyorum 2km civarı 5.7 litreye çıktı hatta geçen bastım ortalamayıda 0 lamıştım şu an ortalama 6.2 litre yazıyor ağzım açık bir şekilde bakıyorum,düşünüyorum nası oluyor diye.ama cevabı bu gibi duruyor 1 senedir düzenli sürmüyorum işe gitmyiorum