Mondial 250mct Ayaklıklarını(PEG)değitirmek istiyorum yardım

Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
merhaba bildiginiz gibi mct peg'leri katlanır model ben arka peg'leri koltukla beraber ıptal ettım,on peg'lerı degıstırmek ıstıyorum eski tip sabit metal yada lastıklı modelle;fartketmez.kactane motorcuya baktıysam uygun peg bulamadım,forumda bu degısıklıgı yapıp uygulayanlar varsa bılgılerını paylasırlarsa memnun olurum

kazasız belasız surusler
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Valla aynısı benimde aklımda hatta internette uzatma mekanizmasıda bulmuştum ama şimdi aradım bulamıyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 PM ----------

Bak şöyle birşey..Buldum..

13755791_ifj.jpg


http://www.indirimmarketim.com/Surucu-Ayakligi-Uzatma-Kiti,PR-20505.html

http://www.sahibinden.com/dyna_glide_ayak_uzatma_aparatlari-76WQQaXQQ13755791WQQpXQQdisplayitem

Terbiyesizlerin istediği fiyat 500 TL gibi çok uçuk bir rakam gerçi..
Ama neticede var böyle bir sistem..
Bu arada senin sorduğunla benim gösterdiğim farklı şeyler ama eski bir mesajında bunu da sormuşsun..
Acaba bir şekilde yaptırabilirmiyiz bunlardan yav?
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
Valla aynısı benimde aklımda hatta internette uzatma mekanizmasıda bulmuştum ama şimdi aradım bulamıyorum..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:50 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:35 PM ----------

Bak şöyle birşey..Buldum..

13755791_ifj.jpg


http://www.indirimmarketim.com/Surucu-Ayakligi-Uzatma-Kiti,PR-20505.html

http://www.sahibinden.com/dyna_glide_ayak_uzatma_aparatlari-76WQQaXQQ13755791WQQpXQQdisplayitem

Terbiyesizlerin istediği fiyat 500 TL gibi çok uçuk bir rakam gerçi..
Ama neticede var böyle bir sistem..
Bu arada senin sorduğunla benim gösterdiğim farklı şeyler ama eski bir mesajında bunu da sormuşsun..
Acaba bir şekilde yaptırabilirmiyiz bunlardan yav?



sahibinden.com'da ilanlara bakarken .custom mondial resimlerine rastladım,birtanesinde ileri almıs pegleri kendisine mesaj attım,motor sitede kayıtlı white-crow isimli arkadasa ait
sagolsun sualımı cevapladı,10-15 cm uzunlugunda 8-10mm genisliginde bır demır' alıyor,tornacıda uygun bır delık actırıyorsun ve bır ucuna peg'leri bır ucunuda masaya vıdalıyorsun,gerıyede pedal cubukları kalıyor,rahatlıkla o ebatta cubukta bulunabılır,onlarada diş actırırsın.500'ün 10'da birine mâl edebilirsin,birde nikelaj yaptırdıgında cok sık olucaktır,bu hafta deniyecegim
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
sahibinden.com'da ilanlara bakarken .custom mondial resimlerine rastladım,birtanesinde ileri almıs pegleri kendisine mesaj attım,motor sitede kayıtlı white-crow isimli arkadasa ait
sagolsun sualımı cevapladı,10-15 cm uzunlugunda 8-10mm genisliginde bır demır' alıyor,tornacıda uygun bır delık actırıyorsun ve bır ucuna peg'leri bır ucunuda masaya vıdalıyorsun,gerıyede pedal cubukları kalıyor,rahatlıkla o ebatta cubukta bulunabılır,onlarada diş actırırsın.500'ün 10'da birine mâl edebilirsin,birde nikelaj yaptırdıgında cok sık olucaktır,bu hafta deniyecegim

valla denedikten sonra paylaşırsan çoook sevinirim..:cat:
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
biraz gecikti,diger motorum yag eksiltiyordu onunla ilgilendim birde calısıyorum
zor oldu ama bu iki gun icinde ilgilenebildim
ilk gittigim tornacı henuz kendini yontamamıs bır sahsiyet oldugundan
aldıgım 1cm saclar ziyan oldu para almamıstı,sac kesim atolyesi
kestide,ama ahlaksız tornacı 20 lıra ıstedı 4erden 8delik icin 5tl verdim ve gittigimde delikleri egri deldigini gordum,bugun tekrar sac aldıgım arkadasa gittim bu sefer 3tl aldı 2.sefer ugrastırdım cm cm kesi 25cm'lik iki parca
tornacı bir baska arkadasa goturdum delikleri deldi ucret almadı,daha sonra krom kaplı mil aldım 35'cm'den toplam 70cm 10tl.1cm'lik birine diş actı digerininde kafalarını inceltti kaynak yaptı fren pedalını 5tl aldı
birde sprey boya aldım krom ve siyah 15tl'den
35tlye tamamlayabildim
yarında boyandıgında tam olur



[img=http://img25.imageshack.us/img25/7838/1003767c.th.jpg]






---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 PM ----------

baslıgıda yanlıs yere acmısım,atolye bolumune tasınsa iyi olur
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
biraz gecikti,diger motorum yag eksiltiyordu onunla ilgilendim birde calısıyorum
zor oldu ama bu iki gun icinde ilgilenebildim
ilk gittigim tornacı henuz kendini yontamamıs bır sahsiyet oldugundan
aldıgım 1cm saclar ziyan oldu para almamıstı,sac kesim atolyesi
kestide,ama ahlaksız tornacı 20 lıra ıstedı 4erden 8delik icin 5tl verdim ve gittigimde delikleri egri deldigini gordum,bugun tekrar sac aldıgım arkadasa gittim bu sefer 3tl aldı 2.sefer ugrastırdım cm cm kesi 25cm'lik iki parca
tornacı bir baska arkadasa goturdum delikleri deldi ucret almadı,daha sonra krom kaplı mil aldım 35'cm'den toplam 70cm 10tl.1cm'lik birine diş actı digerininde kafalarını inceltti kaynak yaptı fren pedalını 5tl aldı
birde sprey boya aldım krom ve siyah 15tl'den
35tlye tamamlayabildim
yarında boyandıgında tam olur



[img=http://img25.imageshack.us/img25/7838/1003767c.th.jpg]






---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 PM ----------

baslıgıda yanlıs yere acmısım,atolye bolumune tasınsa iyi olur

Nereden aldın, nasıl yaptın, ayrıntıııı..... :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
biraz gecikti,diger motorum yag eksiltiyordu onunla ilgilendim birde calısıyorum
zor oldu ama bu iki gun icinde ilgilenebildim
ilk gittigim tornacı henuz kendini yontamamıs bır sahsiyet oldugundan
aldıgım 1cm saclar ziyan oldu para almamıstı,sac kesim atolyesi
kestide,ama ahlaksız tornacı 20 lıra ıstedı 4erden 8delik icin 5tl verdim ve gittigimde delikleri egri deldigini gordum,bugun tekrar sac aldıgım arkadasa gittim bu sefer 3tl aldı 2.sefer ugrastırdım cm cm kesi 25cm'lik iki parca
tornacı bir baska arkadasa goturdum delikleri deldi ucret almadı,daha sonra krom kaplı mil aldım 35'cm'den toplam 70cm 10tl.1cm'lik birine diş actı digerininde kafalarını inceltti kaynak yaptı fren pedalını 5tl aldı
birde sprey boya aldım krom ve siyah 15tl'den
35tlye tamamlayabildim
yarında boyandıgında tam olur



[img=http://img25.imageshack.us/img25/7838/1003767c.th.jpg]






---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:00 PM ----------

baslıgıda yanlıs yere acmısım,atolye bolumune tasınsa iyi olur

mert kardeş inca olmamışmı saclar? bence biraz daha geniş sacdan işleseydik daha iyi olurdu. Şu koruma demirim olmasa alasını yapıcamda :D Neyse iş başa düştü. Yine torna atölyesine giricem ben demekki. Sizin içinde birer takım yapayım bari :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst