Yaklaşık on gün önce daelim daystar aldım. Altın elbiseli adamın yorumları etkili oldu. Şu an icin memnunum yakıtı hızlanması rahatlığı gayet iyi. Olumsuz yönleri ise 100 km hızdan sonra bariz titreşim var. Ayrıca uzun yol icin ön cam siperlik şart. Sesi de scooterdan hallice. Ama genel olarak memnunum tavsiye ederim