250'lilik Cruiser önerisi ?

Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
110
Yaklaşık on gün önce daelim daystar aldım. Altın elbiseli adamın yorumları etkili oldu. Şu an icin memnunum yakıtı hızlanması rahatlığı gayet iyi. Olumsuz yönleri ise 100 km hızdan sonra bariz titreşim var. Ayrıca uzun yol icin ön cam siperlik şart. Sesi de scooterdan hallice. Ama genel olarak memnunum tavsiye ederim
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
11
Yaklaşık on gün önce daelim daystar aldım. Altın elbiseli adamın yorumları etkili oldu. Şu an icin memnunum yakıtı hızlanması rahatlığı gayet iyi. Olumsuz yönleri ise 100 km hızdan sonra bariz titreşim var. Ayrıca uzun yol icin ön cam siperlik şart. Sesi de scooterdan hallice. Ama genel olarak memnunum tavsiye ederim

Bende sanırım Daystar da karar kıldım arayışlara başladım :)
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
senin yerinde olsam gv 250 alırdım artıları bol bir makina w tivin enjeksiyonlu motor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst